Metodický list lekce OSP TÉMA + NÁZEV + LEGENDA Jakému tématu v rámci OSR se budou účastníci věnovat? V jaké legendě bude lekce realizována? Název lekce? CÍLE AKTIVITY Jaký je konkrétní cíl směřující k oblasti OSR? Co konkrétního se účastníci naučí, čemu porozumí, nad čím se mají zamyslet, co mají prožít a proč? Atd. Jak účastníci mohou naložit s tím, co se naučí, k čemu konkrétně jim to v životě bude? ČAS NA PŘÍPRAVU/ ČAS NA AKTIVITU Jak dlouho se musím na aktivitu připravovat předem? Jak dlouho se musím připravovat na aktivitu na místě realizace? Jak dlouho trvá v ideálním případě samotná aktivita? CÍLOVÁ SKUPINA (VĚK) /POČET OSOB Popis a charakteristika cílové skupiny v vztahu k OSR. PROSTŘEDÍ Kde je (může být) aktivita realizovaná a proč? POMŮCKY Jaké jsou třeba k realizaci činnosti pomůcky? PERSONÁLNÍ ZABEZPEČENÍ Kolik a jaké osoby v ideálním případě činnosti vede a proč? Realizace aktivity: MOTIVACE Jakým způsobem budete motivovat účastníky k tomu, aby se aktivity účastnili a byli dostatečně motivovaní? POPIS LEKCEt techniky/hry / herní aktivity Jasně a podrobně popište krok po kroku realizaci samotné lekce. REFLEXE Jak budou účastníci hru reflektovat a proč? Ve vztahu k OSR! MOŽNÉ VARIACE aktivity/ činnosti Jaké jsou další varianty, obměny činnosti, kterou jste popsali výše? ZPĚTNÁ VAZBA ZÁVĚR Jakou jste dostali zpětnou vazbu a co z toho pro vás a metodiku vyplývá? Zhodnoťte vlastní realizaci aktivity/ činnosti na semináři: * Jaké byly tvé první dojmy a pocity z proběhlé aktivity? * Šlo všechno podle plánu? Pokud ne, proč ne? * Co byste příště udělali jinak / stejně a proč? * Byla aktivita/ činnost přínosná pro účastníky? Proč ano/ne? (Co si ze semináře účastníci odnesli?) DOPLŇTE: Pro účastníky bylo osobnostně sociálně rozvojové .................................................. Při vedení lekce jsem si uvědomil/a, naučil/a ….............................................. Na základě toho budu ve svém profesním či osobním životě................................... Další podněty, komentáře ……………………..