Příloha č. 4 Zpracování uzavřených a otevřených otázek v dotazníku Tabulka č.1 Bodové vyjádření jednotlivých odpovědí žáků Název vyuč. předmětu Otázka č.Otázka č. Otázka č. Otázka č.Otázka č.Otázka č.Otázka č. Otázka č.Otázka č.Otázka č. Otázka č. Součet Anglický jazyk 36 -35 -22 23 20 25 -16 -1 34 -12 0 52 Český jazyk 39 25 33 33 21 3 -25 7 34 1 7 178 Dějepis 52 -5 63 46 35 2 -40 8 51 8 2 222 Zeměpis 21 -36 23 22 15 13 -18 -2 38 -6 0 70 Poznámka: Otázka č. 1: Nejvíce pozitivní výpověď získala nejvě body z celkového počtu možných odpovědí Otázky č. 2 a 3: Pozitivní odpověď byla ohodnocena 1 bodem. Negativní odpověď získala bodové ohodnocení -1. Otázka č. 4: Nejvíce pozitivní výpověď získala nejvěbodů z celkového množství nabízenýchodpovědí. Otázka č. 5: Nejvíce pozitivní výpověď získala největší počet bodů tj. max. 4 body z celkového množství nabízených odpovědí. Otázka č. 6: Součet respondentem vybraných netradičních metod. Každá zvolená odpověď byla ohodnocena 1 bodem. Otázka č. 7: Přiřazení 1 bodu za zvolení netradiční metody. Přiřazení -1 bodu za zvolení tradiční metody. Otázka č. 8: Za odpověd Ano přiřazení 1 bodu. Za odpověď Ne přiřazení -1 bodu. Otázka č. 9: Součet respondentem zvolených odpovědí. Každá zvolená odpověď byla ohodnocena 1 bodem. Otázka č. 10: Za odpověď Ne přiřazení 1 bodu. Za odpověď Ano přiřazení -1 bodu. Otázka č. 11: Přiřazen 1 bod, v případě uvedení stejného učitele v dotazníku, který byl zároveň předmětem dotazování. Tabulka č. 2 Získané průměrné hodnoty jednotlivých odpovědí Název vyuč. předmětu Otázka č.Otázka č. Otázka č. Otázka č.Otázka č.Otázka č.Otázka č. Otázka č.Otázka č.Otázka č. Otázka č. Součet Anglický jazyk 2,12 -2,06 -1,29 1,35 1,18 1,47 -0,94 -0,06 2,00 -0,71 0,00 3,06 Český jazyk 3,00 1,92 2,54 2,54 1,62 0,23 -1,92 0,54 2,62 0,08 0,54 13,69 Dějepis 2,36 -0,23 2,86 2,09 1,59 0,09 -1,82 0,36 2,32 0,36 0,09 10,09 Zeměpis 1,50 -2,57 1,64 1,57 1,07 0,93 -1,29 -0,14 2,71 -0,43 0,00 5,00 Poznámka: Průměrné hodnoty jsme získaly podílem součtu bodů k celkovému počtu dotazníků, určených danému vyučovacímu předmětu