kolní věk (6 HrEJ - Povinnosti (júz^h, odkládání saturacs, prispôsobení, ,,/) Období poměrně klidné, nebouřlivé ej šťastná •cm: 22 - 37k< "ľäJa^jjý vy voj j CH: 117—14: D: CH-Mcrn; CH+Opkg ruhy chrup, tvar čelisti a spodní *ie se jiz bhzi dospěle podobe - obecne smer k vv .lítosti než v dřívějšín Mozek: plně rozvinut ~ kol. 10 li elo ztrai \s •Masmiöaaipy rfiic^iüi r ir 11 v] cJ u •st: Z /ssí ííjjYe] imacsiwiP.HMiItejí^iWfeľ^li'iejfjŕ, u CH ^aBssjce v Jemná motorika se IM^A1 (r. >»!ií<ŕ.iMiita^»Ll zstvi je upeMnen, zautomatizoMa estálé, i' rEJDCJ/KOSJ " í "JíclQj p,|H^rj aktiMne ~ 5000 slox novější Mýznam sIom" ms. užÍMání sIom (MÍce Mazáno na rodinné zázemí) ■ v r r ení, diskuzemi pro radost) j^JJudáj žJídJjjj vä-k (6-11) liiiiiifjvirinrjqrrni - ZMSjI Doba šk )Jy ej „po Gender a sexualita Du J1121 J jÍDí\]j}21 Rodiče 1/ norn u n j kej es / iníen. Bjkce MaiMllllIlMH Tres Úplnost / Neúplnost "ľäJa^jjý vy CH: 145-171crd D: I46-I64i:ffj ;íD5"ľDVj SPURT i J CJ Možnost 2, etapy r, D iet ve 1=1=1 CH - 13-15 let věku J -—J j____^j__• j j j o r'"lej n i j f /n^- i iŕicsiniMiinrsl L^.ť^sjL<"gtatsiijMiiisyi5niHll SMiirirriKTi) iDescentriJ sport - oyt (rumy _ kultům), Mažeme rozlišit osm ^ Zejí m v o idei e: notlive kategorie zajmu zařadit do tri ;hodě se třemi formami zaměřenosti rjror isou věd i mv o lidi: erárni - činnosti se slova a ja stetického vnímání a vyjádřeni ntaktní- setkávání o lidi iak nejaký zis. ^Eooiďiráfe O CcJj r'^i J Zejí m 3S] 'stematizacni - o sbíraní a tndeni materiálu lateriální - o zacházení s věcmi, zvířatv, rostlin roz JsovEjT 7ci"imv u ElfAtiišikm. <-*•! í'Ai M \ praktický, romantický — realistický, aktivní- pasivní, apod. (Smékal, 2002) >3^£3l}£;3 (11-15) jV]y£jJarjJ Jsou jiz daný všechny podstatne ob J09IG&? opera W Je možno m^^^^^^^ggjjr/y asiecn, myslet o neexistuj j a n ej ideály. Přední štett -tedy napr. formálni myšlenkové postupy nezávisle na obsahu. valitu wMiwmw'Wpmsn yorívosti, nápadům, j základě připravenosti kognitivního aparátu. n\\T r ŕ am] prnnr nsp (které rnohc ce , „kdy každá tendence má vyšší temperaturu než )bdobíchT, „hormonální bouře", podrážděnost, převládající záporné 'ění sama sobě i od okolí, pocity nejistoty, lestruktivnímu chování- naoř. včetně Výbu citů je^ znamená } "oubki tenzi smp z ntroly, snížení bezprostřednosti leven LEXE a Zrcadlo je důležitou rekvizitou v pubescentově světě..." Sebepoznávání, sebezkušenost, sebekorekce... posuzování okolí, sebezpytování a sebeobviňování, sklony ke ^ztahovačn ""' L »—4 //' DÓi\\í\\ y-zhú\y J LÍjjíJj vidu ^1 / i j / mm \