VHeÔHHK, -a m Bcerflá HHKor^á ÔHÔJIHOTCKa, -H Z * uiKÓJibHHK, -a m HaxoflHTbCH, -acýcb, -AHuibca, -ahtcji Káx^biií, -aa, -oe, -bie 3Tám, -á m népBblH 3TáíK BTOpÓH 3TÚM * HIKOJlbHblH CTÓpOÍK ymÍTejibCKaji, -oň ž Hanpaßo HajieBO /jHpeKTop, -a m * 3aByu, -a m * Kopn^óp, -a m * B KOpH^ópe ôojibiuÓH, -áji, -óe, -tíe pacnHcaHHe ypÓKOB Bceró AÓôporo! Hé 3a HTO. učebnice vždy nikdy knihovna školák, žák být, nacházet se každý poschodí přízemí první patro školník sborovna napravo nalevo ředitel zástupce ředitele (ve škole) chodba na chodbě velký rozvrh hodin Mějte se hezky (dobře)! Není zač. Hto HenpaBHJibHo? Jedna ze tří možností je nesprávná. Najděte ji. PýccKaa JinrepaTýpa / 3y3áHe HpáBHTca. ^— 3y3áHy HHTepecýeT. 3y3áHa páHbuie yqnjiacb 3y3áHa oý^eT 3aHHMáTbca 3y3áHy He ónenb HHTepecýeT. b npáre. Ha Kypcax pýccKoro $i3biKá. B THMHá3HH. b noHeAéjibHHK b 1 B KJiácce. b noHefléjibHHK b 6n6jiHOTéKe. b 16 nacÓB b 1 B KJiácce. a) Ha Kaitiíe Bonpócw 3y3aHbi otbcthjih uiKÓJibHHK h iuKÓJibHbiH cTÓpoíK? B Bonpócax MÓxeTe ynoTpeoiÍTb BbipaxéHHa: M33UHÚme; Tlpocmúme; CicawMme; nomá/iyucma; Tu ne 3náeiuh? Bbi ne 3Háeme? yHHTejibCKaa HaxÓAHTCíi Ha BTopÓM 3Ta^cé. KaÓHHéT AHpéKTopa? Oh HaxÓAHTca Ha népBOM STa^Ké. népBbiH B KJiacc HaxóflHTca He Ha neTBěpTOM, a Ha TpéTbeM 3Taacé. BnOJiHOTéKa? Tó^:e Ha TpéTbeM STaacé. Zuzana vyšla do 3. patra, ale místo 1. B tam našla třídu 1. A. Informoval ji žák špatně ne bo správně? Podívejte se pozorně na obrázek a všimněte si, jak se v ruštině na rozdíl od češtiny označují poschodí. 8 138 b) TaK jih 3TO b uiKÓJie Ha ýjiHHe BÓJirHHa? Co na obrázku nesouhlasí s textem rozhovoru na s. 136? r) Jak sdělíte návštěvě z Moskvy, která přišla do vaší školy, tyto informace? • Ředitelna jev prvním patře. • Naše třída je ve druhém patře. • Ve třetím patře jsou jenom třídy. • Knihovna není v přízemí, ale v prvním patře. HaiiJXHTe b cjioBapé 3HaneHHn cjiob: 4)H3KVJlbTypHbIH 3aJl CTOJiÓBaa H3biKOBáfl JiaoopaTÓpHa pa3AeßajiKa BeCTHÓíOJlb 3. a) TÓJIJI - HIKÓJlbHHK. rioneMý B03HHKJ1O Hen;opa3yMéHHe? 3y3ána - 3, Tánsi - T 3: TáH5i, Tbi cxa3ájia, *rro y Te6a Ana 6páTa. Ä 3Háio, ^to Kójia ýmncíi b By3e, a Tójih? TÓJia - HIKÓJlbHHK. UiKÓJibHHK!? Oh y^Ké paôÓTaeT? Oh ate tboh mMauihh 6paT. fla, KOHé^HO, SS. H rOBOplÓ, ^TO OH HIKÓJlbHHK, OH yMHTCH B 5-OM KJiácce. 8 139