Teatralita městských veřeinvch událostí - 2011 Zaměření na městské veřejné události v lokalitě města Brna v průběhu roku 2011, např. náměstí a ulice, dopravní uzly, rekreační místa, čtvrtě a příměstské oblasti. Cíl - výzkum projevů, u nichž můžeme sledovat časovou strukturu, oddělení aktérství a diváctví, vymezení scény, použití kostýmu a určení rolí. - pojmově postihnout obecné divadelně-antropologické fenomény a koncepty jako jsou: divadelní interakce; divadlo jako hra; divadlo jako účast a sdílení; koncept teatrality a performativnosti u veřejných událostí; antropologie podívané; divadlo jako kulturní komunikace apod. Metodologie V rozšířeném teatrologickém pojetí divadla jako „bilturního modelu" (E. Fischer-Lichte), který zahrnuje pojmy a aspekty: podívaná-jeviŠtě-hledište; aktér-divák-vnímání-recepce-účast; role-scéna-maska-kostým; repertoár-scénář-režie; tělovost. Tato metoda je doplněna kvalitativmmi metodami etnometodologie, jež vychází z práce El Goffmana Všichni hrajeme divadlo (přední a zadní region; fasáda) a orální historie (rozhovory s účastníky událostí). Linie (návrh) linie politická a právní politický mítink, demonstraci, manifestaci, průběh státních svátků, pokládání věnců a květin k památníkům, soudní řízení aj. linie sportovní zápasy kolektivních her jako jsou fotbal a hokej, a sporty individuální jako je např. krasojízda na kole, projevy obce fanoušků těchto sportů linie komerční veřejné promo akce, reklamní prodej, propagace, trhy, jarmarky, uliční a stánkový prodej tiskovin a jiných produktů, módní přehlídka, veřejná dražba aj. linie zábavní veřejné a zdarma pořádané koncerty a výstavy, víkendová hospodská zábava, noční život ve městě linie společenská veřejné projevy náboženských seskupení a sekt, pouliční žebrání, studentské slavnosti jako např. majáles