1. (2. 3. 2011) – a) Úvodní hodina: organizační a metodologické pokyny, doporučená literatura, audio-vizuální ukázka; b) Geografický, historický, metodologický, religionistický, lingvistický a buddhologický úvod k~(čhamovému) rituálu; Náboženské rituály a svátky tibetského buddhismu: charakteristika, přehled, typologie atd.; 2. (16. 3.) – a) Vznik, původ a vývoj čhamového rituálu: historické souvislosti a kořeny, dynamika, legendy a mýty atd.; b) Význam čhamového rituálu: jeho funkce, smysl, podstata, role, legitimita, struktura a typologie, emické a etické interpretace čhamu, atd.; 3. (30. 3.) – a) Informační média čhamového rituálu: nosiče znalostí – texty a komentáře, narativa a verbálně-orální tradice, ikonografie, notové zápisy, analogová a digitální audiovizuální média, transmise znalostí atd.; b) Exekuce a praktikování čhamového rituálu: praxe a provádění rituálu - struktura, pravidla, ekologie projevu, typologie, druhy čhamu, fáze, motivace a modifikace, hlavní postavy čhamového rituálu atd.; 4. (13. 4.) – a) Existence čhamového rituálu v čase: tibetský a lokální kalendář, minulost a současnost, typologie, fáze čhamového rituálu a časová osa – jeho délka, změna tradičních termínů pod tlakem turismu či politických souvislostí, vznik a vývoj atd.; b) Existence čhamového rituálu v prostoru: tradiční a netradiční prostředí – Indie, Nepál, Bhútán, Tibet, Čína, Mongolsko, Rusko či Euroamerika, čhamová architektura klášterních okrsků, čhamra atd.; 5. (27. 4.) – a) Existence čhamového rituálu v kontextu: historickém, politicko-mocenském, lingvistickém, tradičním a netradičním, geografickém a geopolitickém, turistickém či náboženském, etnickém atd.; b) Existence čhamového rituálu mezi lidmi: organizátoři, participanti, vykonavatelé, tanečníci, sakrální orchestr a hudebníci, orákulové a věštci, návštěvníci a auditorium, misionáři a badatelé atd.; 6. (11. 5.) – Čhamové rituály a materiálně-hmotné zázemí: masky, kostýmy, rituální předměty, hudební nástroje, ceremoniální chemie, čhamová architektura sakrálních okrsků, ikonografie, texty, výstroj, logistika atd.; b) Sekundární efekty a druhotné kontexty: gambling a alkoholismus, obchodní ruch a trh, sociální kontakt, turismus, ritualizovaný sponzoring atd. + předtermín závěrečného testu ověřujícího vyžadované znalosti.