REŽIM DNE DOPOLEDNÍ BLOK OBĚD ODPOČINEK ODPOLEDNÍ BLOK 9.00-12.00 12.00-12.45 12:45-14.00 14.00- 17.00 STRUKTURA NÁPLNĚ 1. Vzdělávací a osvětová část (minimální slovní zásoba a základní fráze, reálie příslušných zemí). 2. Výtvarné a rukodělné aktivity 3. Pohybové aktivity TYPY AKTIVIT * Individuální * ve dvojicích/trojicích * rozdělení do družstev ZÁKLADNÍ PRINCIPY * prvek hravosti převažuje a je didaktickému záměru nadřazen * zábava a dobrý pocit z příjemně stráveného dne ČERVENEC 09 1. Navození tématu 2. připlutí do země + zjišťování informací 3. ŠPANĚLŠTINU spojit s foto prezentací + hudební ukázky z příslušné země, a to buď dřív než děti budou obíhat panely, anebo těsně potom 4. Do španělštiny zařadit pohybové hry typu čáp ztratil čepičku. Procvičování čísel, hra s pery: dvojicím stojícím proti sobě jsou přiřazena stejná čísla, mezi nimi v polovině leží pero, učitel řekne číslo španělsky a ti, kterým patři se snaží sebrat ze země pero. 5. Hra molekuly. Hned od začátku pořizovat fotky z důležitých akci a postupně připravovat prezentaci na závěrečnou slavnost.