Předmět: IMN05b, (IMNK05b) a IMN07 Seminář k magisterské diplomové práci II Seminář k magisterské oborové práci (aktualizovaný sylabus, jaro 2014) Vyučující: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D. horakova@phil.muni.cz Anotace: V Semináři k magisterské diplomové práci II se studenti seznámí s jedním z praktických aspektů vědecké práce, s odbornou konferencí. Studenti postupně: a) odevzdají v požadovaném termínu název a anotaci svého konferenčního příspěvku; b) prezentují referát v rámci „Trenažéru konference“; c) aktivně se zapojí do diskuse ve své sekci; d) zhodnotí přínos konference. Paralelně studenti pracují na magisterské diplomové práci a pravidelně konzultují se svým vedoucím. V jarním semestru absolvují minimálně dvě konzultace různých kapitol své diplomové práce. Harmonogram: 20.02. Začátek semestru: Seznámení s náplní semináře a s požadavky na jeho úspěšné ukončení (e-mail). 27.02. Jak má vypadat název a anotace konferenčního příspěvku? Jak má vypadat konferenční prezentace? Co očekáváme od našeho „Trenažéru konference“? + Jak napsat magisterskou diplomovou práci (včas)? 06.03. Společná konzultace odevzdaných názvů a anotací referátů. Deadline pro vložení anotací do ´odevzdávárny´ v IS je 02. 03. 2014. 13.03. Společná konzultace programu Trenažéru konference. Deadline pro odevzdání opraveného názvu a anotace referátu do „odevzdávárny“ předmětu je 09. 03. 2014. 20. 03. „TIM 2014: Trenažér konference“: 1. blok referátů. 27.03. Hodina odpadá 03. 04. „TIM 2014: Trenažér konference“: 2. blok referátů. 10. 04. „TIM 2014: Trenažér konference“: 3. blok referátů. 17. 04. „TIM 2014: Trenažér konference: 4. blok referátů. 24. 04. „TIM 2014: Trenažér konference“: 5. blok referátů. 27. 04. 2014 – 30. 04. 2014: Bc./NMgr. konference Jelenovská (CIUS) – doporučuji! 01.05.Státní svátek 08.05. Státní svátek 15. 05. Zhodnocení konference. Informace k SZZ, tj. ke zkoušce a obhajobě diplomové práce. Deadline pro vložení ppt referátu do „odevzdávárny“ předmětu: 15. 05. 2014. Podmínky úspěšného ukončení Semináře k magisterské diplomové práci II: A) Docházka v semináři je povinná. · Studenti prezenční formy studia: 100% účast na přednáškách: tzn. 9x za semestr, data kontaktní výuky semináře jsou uvedena v harmonogramu výše. · Studenti kombinované formy studia: Účast povinná v termínech: 27. 02.; 06. 3.; v termínu Vaší prezentace (viz program konference); 15. 05. B) Odevzdání úkolů v požadovaných termínech do ´odevzdávárny´ předmětu (platí pro studenty obou forem studia): Úkol číslo 1: Odevzdání názvu a anotace referátu do odevzdávárny předmětu. Deadline: 02. 03. 2014. Deadline: 09. 03. 2014 pro odevzdání opraveného názvu a anotace konferenčního příspěvku. Úkol číslo 2: Odevzdání ppt (nebo jiného formátu) referátu do odevzdávárny předmětu. Deadline: 15. 05. 2014. C) Prezentace referátu v rámci „TIM 2014: Trenažér konference“ v určeném termínu a aktivní účast v diskusi (minimálně vlastního bloku referátů). Délka příspěvku (asi 10 minut, s ohledem na množství zapsaných studentů, a asi 5 minut prostor pro otázky kolegů). Důležité termíny pro odevzdání magisterských diplomových prací: Prezenční studium: Nejpozději do 14. 05., 12 hodin. Kombinované studium: Nejpozději do 16. 05. 2014, 12 hodin. Informace k odevzdání DP: Odevzdání 2 exemplářů magisterské diplomové práce v kroužkové vazbě (práce už nově nebudou v papírové podobě archívovány a budou vráceny po státnicích autorům) na sekretariát ÚHV (Bc. Jitka Leflíková) pro červnový termín SZZ (nezbytnou podmínkou je také elektronický zápis do příslušného předmětu pro období JS2014). Žádné výjimky ve změně termínu nebudou povolovány.