VÝSLOVNOST Linda Doleží ČJCJ II Jaro 2015 CONFORTIOVÁ (2009) mluvení poslech psaní četba HEDBÁVNÁ ET AL. (2009)   Polština/ruština – Y   Bulharština – L   Němčina – Ř   Asimilace, přízvuk, melodie   Česká ortoepická norma (Hála 1967, Romportl et al. 1987)   Syndrom všemu rozumějícího učitele   http://ujop.cuni.cz/kurz/online-kurz-cestina-pro- cizince-uroven-a1-serr   Doporučení:   http://trvaly-pobyt.cestina-pro-cizince.cz/uploads/ Dokumenty/cest_pro_ciz_final.pdf   Výklad x vnímání   http://www.videocestina.cz/questionsandanswers/ default.asp?action=showthisqanda&id=11 POUŽITÁ LITERATURA   Andrášová, H. (2007): Metodické zásady nácviku české výslovnosti pro výuku cizinců (ukázka z připravované publikace Na cestě za češtinou). In: Štindlová, B., Čemusová, J. (eds.): Sborník AUČCJ. Akropolis, Praha. 79-94.   Bygate, M. (2011): Teaching and Testing Speaking. In: Long, M. H., Doughty, C. J. (eds.): The Handbook of Language Teaching. WileyBlackwell, New York. 412-440.   Confortiová, H. (2009): Význam výslovnosti při výuce češtiny jako cizího jazyka. In: Hlínová, K. (ed.): Sborník AUČCJ 2007-2009. Akropolis, Praha. 11-16.   Hedbávná, B., Janoušková, J., Veroňková, J. (2009): Výslovnost češtiny u cizinců – poznámky k metodám výuky. In: Hlínová, K. (ed.): Sborník AUČCJ 2007-2009. Akropolis, Praha. 27-34.