Předmět: IMN05b, (IMNK05b) a IMN07 Seminář k magisterské diplomové práci II Seminář k magisterské oborové práci (aktualizovaný sylabus, jaro 201)6 Vyučující: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D. horakova@phil.muni.cz Rozvrh: čtvrtek, 15.50 – 17.25, A. Nováka 1, D21 I_Anotace V Semináři k magisterské diplomové práci II se studenti seznámí s jedním z praktických aspektů vědecké práce, s odbornou konferencí. Studenti postupně: a) odevzdají v požadovaném termínu název a anotaci svého konferenčního příspěvku b) prezentují referát v rámci ´TRENAŽÉRU KONFERENCE´ c) aktivně se zapojí do diskuse ve své sekci d) aktivně se zapojí do debaty na téma zhodnocení přínosu konference Paralelně studenti pracují na magisterské diplomové práci a pravidelně konzultují se svým vedoucím. V jarním semestru absolvují minimálně dvě konzultace různých kapitol své diplomové práce. II_Harmonogram 03.03. Úvodní hodina: Seznámení s náplní semináře a s požadavky na jeho úspěšné ukončení Jak má vypadat název a anotace konferenčního příspěvku? Jak má vypadat konferenční prezentace? Co očekáváme od našeho ´Trenažéru konference´? + Jak napsat magisterskou diplomovou práci (včas)? 10. 03. Deadline pro vložení názvu a anotace referátu do ´odevzdávárny´ v IS (Kontaktní výuka se nekoná) 17.03. Společná konzultace odevzdaných názvů a anotací referátů 20.03. Deadline pro odevzdání opraveného názvu a anotace referátu do ´odevzdávárny´ předmětu v IS 24.03. Společná konzultace programu ´TIM 2016_Trenažér konference´. TIM 2016_TRENAŽÉR KONFERENCE 4 prezentace / hodina, 20 minut (10 minut prezentace + 10 minut diskuse) 31. 03. TIM 2016_ Trenažér konference, 1. blok referátů 07.04. TIM 2016_Trenažér konference, 2. blok referátů 14. 04. TIM 2016_ Trenažér konference, 3. blok referátů 21. 04. TIM 2016_Trenažér konference, 4. blok referátů 28. 04. TIM 2016_Trenažér konference, 5. blok referátů 05.05. TIM 2016_Trenažér konference“: 6. blok referátů 12.05. TIM 2016_Trenažér konference“: 7. blok referátů 19.05. TIM 2016_Trenažér konference“: 8. blok referátů Zhodnocení konference. Informace k SZZ, tj. ke zkoušce a obhajobě diplomové práce. Deadline pro vložení ppt referátu do „odevzdávárny“ předmětu: 19. 05. 2016. III_Podmínky úspěšného ukončení Semináře k magisterské diplomové práci II: A) Docházka v semináři je povinná. · Studenti prezenční formy studia. Účast na semináři minimálně 10x za semestr. · Studenti kombinované formy studia: Účast povinná 4x za semestr (včetně termínu vaší prezentace na ´trenažéru konference´). B) Odevzdání úkolů v požadovaných termínech do ´odevzdávárny´ předmětu (platí pro studenty obou forem studia). Úkol číslo 1a: Odevzdání názvu a anotace referátu do odevzdávárny předmětu. Deadline: 10. 03. 2016 Úkol číslo 1b: Odevzdání opraveného názvu a anotace příspěvku: Deadline“ 20. 03. 2016 Úkol číslo 2: Odevzdání ppt (nebo jiného formátu) referátu do odevzdávárny předmětu. Deadline: 19. 05. 2016. Úkol číslo 3: Prezentace referátu v rámci „TIM 2016: Trenažér konference“ v určeném termínu a aktivní účast v diskusi (minimálně vlastního bloku referátů). Délka příspěvku (asi 10 minut, s ohledem na množství zapsaných studentů, a 5-10 minut prostor pro otázky a diskusi). Důležité termíny pro odevzdání magisterských diplomových prací: Viz web ÚHV, závazné termín: http://www.phil.muni.cz/music/ Deadline pro odevdzání DP: