PREZENTACE data konání (podle tématu): 11.4., 9.5. 2016, povinná účast obou prezentujících Studijní texty z prezentací jsou současně povinnou literaturou kurzu, i proto by jejich kvalitní zpracování mělo být pro frekventanty kurzu samozřejmostí. Povinná prezentace z vybrané části (1 kapitola) odborného textu: · Rozsah: 10-12 minut, dodržujte tento limit. · Podoba: prezentace v PowerPointu/Prezi. Výklad možno doplnit krátkými audiovizuálními ukázkami. Dvojice se při prezentaci vystřídá! Po prezentacích bude následovat diskuse – na závěr připravte otázku pro posluchače. · Termín: prezentace vložena studujícími do IS do příslušného adresáře nejpozději do půlnoci dne předcházejícího samotné prezentaci při výuce. · Formát odevzdaných dokumentů: PowerPoint/Prezi. Data a témata prezentací (texty budou studujícím oskenovány a vloženy do IS): · 11.4. Culture and Communication · 11.4. Media in the U.S. Political Economy · 11.4. The Nature of the Audience · 11.4. Tracking the Audience: Personal Information and Privacy · 11.4. Information Imbalance Across the Globe · 11.4. Sport and the Spectacle · 9.5. Advertising and Consumer Culture · 9.5. Cultural Imperialism and Cultural Identity · 9.5. Popular Music: Between Celebration and Despair · 9.5. Cinema and Communication · 9.5. Myths In and About Television