KRITÉRIA HODNOCENÍ PÍSEMNÉ POSTUPOVÉ PRÁCE: 1. Obsahový záměr, naplnění zadání a zvládnutí práce s literaturou (argumentační konzistence a logická struktura textu práce, souvislý a myšlenkově ucelený text, kvalitní a úplné zvládnutí práce s literaturou a její bezchybné kritické zhodnocení v rešerši, text po terminologické stránce odborný, úvod splňující všechny požadavky, vymezení tématu odpovídá pojetí práce, jasné formulování cíle a výzkumné otázky v úvodu a následné naplnění a zhodnocení v závěru) A – max. několik drobných chyb ve výše řečeném B – více drobných chyb ve výše řečeném C – několik (spíše lehčích) chyb ve výše řečeném (mj. vinou nedostatečného či chybného zapracování připomínek řečených v rámci konzultace) D – větší množství (spíše lehčích) chyb ve výše řečeném (mj. vinou nedostatečného či chybného zapracování připomínek řečených v rámci konzultace) E – větší množství (spíše hrubých) chyb ve výše řečeném, absence zapracování připomínek řečených v rámci konzultace (popř. zároveň částečná neúčast na konzultacích a neodevzdání v povinných termínech) F – veliké množství (hrubých) chyb ve výše řečeném, naprostá absence zapracování připomínek řečených v rámci konzultace (popř. zároveň naprostá neúčast na konzultacích a neodevzdání v povinných termínech) 2. Požadavky na jazykovou správnost (pravopisné a jiné jazykové chyby) (pravopis, syntax, stylistika, plně funkční nakládání s jazykovými prostředky apod.) A – text po jazykové stránce víceméně bezchybný (popř. několik drobných chyb spíše z nepozornosti než z neznalosti) B – text s drobnými chybami, které pramení spíše z nepozornosti než z neznalosti C – text s několika (spíše lehčími) chybami značícími neznalost v určité oblasti (opakováním chyby v témže jevu na více místech textu apod.) D – text s více (spíše lehčími) chybami značícími neznalost v určité oblasti (opakováním chyby v témže jevu na více místech textu apod.) E – několik hrubých chyb vypovídajících o neznalosti pravopisu, syntaxe apod. F - větší množství hrubých chyb 3. Požadavky na formální úpravu, požadovaný rozsah, dodržování citačních norem, odkazy a bibliografii (rozsah 20 tis. znaků + max. 10%; v pokynech formulované požadavky na strukturu práce - titulní strana, prohlášení autora, obsah, seznam obrazové přílohy, popisky obrázků aj.; formální úprava textu - zarovnání do bloků, členění do odstavců, vhodná velikost písma a řádkování, užití kurzívy; citační a bibliografické normy dle pokynů) A – požadavky dodrženy, max. s občasnými drobnými pochybeními ve výše řečeném, mající povahu chyb z nepozornosti, než že by pramenily z neznalosti (znalost je v textu stále prokázána) B – občasné chyby značící drobné mezery ve znalosti, přesto lze říci, že student se v problematice citačních norem apod. víceméně orientuje C – občasné chyby značící drobné mezery ve znalosti citačních norem apod. D – občasné chyby vypovídající o závažnější neznalosti citačních norem apod. (mj. vinou nedostatečného či chybného zapracování připomínek řečených v rámci konzultace) E – časté chyby vypovídající o závažnější neznalosti citačních norem apod. (mj. vinou nedostatečného či chybného zapracování připomínek řečených v rámci konzultace) F – naprosté nedodržování výše jmenovaných požadavků, značící neznalost a nezájem autora (popř. zároveň naprostá neúčast na konzultacích a neodevzdání v povinných termínech) Výslednou známku bych volila průměrem dílčích známek na základě výše uvedených tří kritérií. Pokud však v rámci jednoho kritéria bude hodnocení F, minimálně v řádném termínu bych dala F celkově, aby student na práci ještě zapracoval. Studentům, kteří jako finální známku dostanou F, bych zaslala stručné zhodnocení nedostatků e-mailem. Žákům, kteří neodevzdají v řádném termínu a nepřihlásí se na daný termín, dáme „-„? Známky bych do ISu vepsala až najednou, až budeme mít obě opraveno a ohodnoceno vše.