Předmět: IMN05b, (IMNK05b) a IMN07 Seminář k magisterské diplomové práci II Seminář k magisterské oborové práci (aktualizovaný sylabus, jaro 2017) Vyučující: doc. Mgr. Jana Horáková, Ph.D. horakova@phil.muni.cz I_Anotace V Semináři k magisterské diplomové práci II se studenti seznámí s jedním z praktických aspektů vědecké práce, s odbornou konferencí. Studenti postupně: a) odevzdají v požadovaném termínu název a anotaci svého konferenčního příspěvku b) prezentují referát v rámci ´TRENAŽÉRU KONFERENCE´ c) aktivně se zapojí do diskuse ve své sekci d) aktivně se zapojí do debaty na téma zhodnocení přínosu konference Paralelně studenti pracují na magisterské diplomové práci a pravidelně konzultují se svým vedoucím. V jarním semestru absolvují minimálně dvě konzultace různých kapitol své diplomové práce. II_Harmonogram 22 referátů 23. 02. Úvodní hodina: Seznámení s průběhem semináře a požadavky na jeho úspěšné ukončení. Jak má vypadat název a anotace konferenčního příspěvku? Jak má vypadat konferenční prezentace? Co očekáváme od našeho ´Trenažéru konference´? + Jak napsat magisterskou diplomovou práci (včas)? 02. 03. Termín pro odevzdání názvu a anotace referátu do odevzdávárny předmětu (kontaktní výuka se nekoná) – Využijte odevzdávárnu předmětu 09. 03. Společná konzultace úprav názvů a anotací referátů 13. 3. Termín pro odevzdání opravených názvů anotací do odevzdávárny předmětu 16. 03. Společná konzultace a harmonogramu konference – vytvoření tematických bloků. TIM_2017_TRENAŽÉR KONFERENCE Asi 3 příspěvky v každé hodiny, 15-20 minut prezentace + 5-10 minut diskuse. Příspěvek vždy doplněn prezentací (ppt, prezi apod., která bude následně odevzdána do odevzdávárny předmětu). 23. 03. TIM_2017_1. blok prezentací 30. 03. TIM_2017_2. blok prezentací 06. 04. TIM_2017_3. blok prezentací 13. 04. TIM_2017_4. blok prezentací 20. 04. TIM_2017_5. blok prezentací 27. 04. TIM_2017_6. blok prezentací 04. 05. TIM_2017_7. blok prezentací (poslední hodina před odevzdáním DP) 11. 05. Zhodnocení konference, informace k SZZ Mgr., náhradní termín pro prezentaci referátu. 18. 05. Náhradní termín pro prezentaci referátu III_Podmínky úspěšného ukončení Semináře k magisterské diplomové práci II: A) Docházka v semináři je povinná. · Studenti prezenční formy studia 100 % · Studenti kombinované formy studia: Účast povinná 4 x za semestr (včetně termínu prezentace na ´trenažéru konference´). B) Odevzdání úkolů v požadovaných termínech do ´odevzdávárny´ předmětu (platí pro studenty obou forem studia). Úkol číslo 1a: Odevzdání názvu a anotace referátu do odevzdávárny předmětu. Deadline: 02. 03. 2017 Úkol číslo 1b: Odevzdání opraveného názvu a anotace příspěvku: Deadline: 13. 03. 2017 Úkol číslo 2: Odevzdání ppt (nebo jiného formátu) prezentace do odevzdávárny předmětu. Deadline: 18. 05. 2017 Úkol číslo 3: Prezentace referátu v rámci „TIM_2017_Trenažér konference“ v určeném termínu a aktivní účast v diskusi (minimálně vlastního bloku referátů). Délka příspěvku (asi 15-20 minut a 5-10 minut pro otázky a diskusi). Důležité termíny pro odevzdání magisterských diplomových prací: Viz web ÚHV, závazné termín: http://www.phil.muni.cz/music/ Deadline pro odevdzání DP: viz Termínovník ÚHV Odevzdání 2 exemplářů bakalářské/magisterské diplomové práce v kroužkové vazbě (práce budou vráceny po státnicích autorům) na sekretariát ÚHV pro červnový termín SZZ a současně vložení práce do Archívu závěrečných prací IS (nezbytnou podmínkou je také elektronický zápis do příslušného předmětu pro období JS2017). Žádné výjimky ve změně termínu nebudou povolovány. Studenti prezenčního studia všech oborů ÚHV: nejpozději do 10. 05. 2017 do 12:00 Studenti kombinovaného studia všech oborů ÚHV: nejpozději do 12. 05. 2017 do 12:00