1. Jak se dá charakterizovat “nó”? 2. Jaká je struktura nóového jeviště? 3. Co spojuje “nó” a “kjógen”? 4. Co je typické pro nó v současnosti? 5. Jak se v současné nó projevuje její (jeho – já používám “nó” v ženském rodě) staletá tradice? 6. Co je podstatou pojmu “směry/školy” nó? 7. Jaké má v japonštině ekvivalenty náš pojem “hra nó” a jak se tyto japonské termíny významově liší? 8. Jaké možné klasifikace her nó existují? 9. Jak se dělí hry nó? 10. Jakou mají hry nó strukturu? 11. Tři skupiny účinkujících (neboli “performerů”) 12. Dělení herců 13. Problematika názvů her (rozebírána např. na s. 189) 14. Mytologické a náboženské bytosti jako postavy v nó (s. 192-198) 15. Jaké starověké jevištní předváděcí formy vedly ke vzniku nó? Všímejte si i jejich chronologii – ve které době se která forma objevila – i jejich náboženskou stránku – které byly buddhistické a které šintóické? 16. Co byly formy sarugaku a dengaku ve 14. století? 17. Co můžeme říct o vesnici Júzaki v souvislosti se vznikem nó? 18. Čím byly motivovány názvy čtyřech jamatoských souborů? 19. Kdo byl Kan´ami (Kannami)? 20. Jakého byl Kannami původu? 21. Co znamená “nó”? (s.72-3) 22. Přínos Zeamiho (s. 73-4) 23. Jaké směry scénických umění a jejich představitelé jsou známi z Kannamiho doby? 24. Co bylo pro každý směr charakteristické? 25. Jakými strategiemi formoval Kannami svá představení? 26. Co znamená termín “kandžin-nó”? 27. Význam šóguna Jošimicua ve vývoji nó? 28. Které jsou nejznámější Kannamiho hry?