Úvod do copywritingu Martin přednáší PLIN052 Copywriting, jaro 2018 Proč jste tady? Co je a není copywriting 4 Ucelený proces copywritingu Zadání Rešerše a průzkum Hypotéza Tvorba Vyhodnocení Úprava Čtyři okruhy základních otázek Klient Popište v jedné větě, co děláte. Proč děláte to, co děláte? V čem jste jedineční? Kdo je vaší konkurencí, co se vám na ní líbí, a co ne? Co očekáváte od změny? Zákazník Kdo je vaší cílovou skupinou? Co mají tito lidé udělat dál? Proč si vybírají právě vás? Na co se nejčastěji ptají? Čím je dokážete přesvědčit? Produkt/služba Jaký je detailní popis produktu nebo služby? Jaké má výhody a nevýhody? Kolik stojí a jak si stojí ve srovnání s konkurencí? Je k němu další servis nebo návazné služby? Jak probíhá jeho prodej a následná péče? Kontext Co jste už v minulosti tvořili a s jakými výsledky? Jakými kanály obsah šíříte? Jak vypadá stávající proces tvorby obsahu? Kdo bude o obsahu rozhodovat? Čemu se chcete vyhnout? Když je všechno důležité: Jak se v informacích neztratit Pokročilé nástroje pro práci s podklady Value Proposition Canvas (https://strategyzer.com/canvas/value- proposition-canvas) Value proposition canvas https://strategyzer.com/canvas/value-proposition-canvas Pokročilé nástroje pro práci s podklady Value Proposition Canvas (https://strategyzer.com/canvas/value- proposition-canvas) HCD metody (http://www.designkit.org/methods#filter) Value proposition canvas https://strategyzer.com/canvas/value-proposition-canvas Pokročilé nástroje pro práci s podklady Value Proposition Canvas (https://strategyzer.com/canvas/value- proposition-canvas) HCD metody (http://www.designkit.org/methods#filter) Marty Neumeier – Onliness statement (https://www.bloomberg.com/news/articles/2006-11-16/the-onliness-of- strong-brandsbusinessweek-business-news-stock-market-and-financial- advice) Value proposition canvas https://strategyzer.com/canvas/value-proposition-canvas Pokročilé nástroje pro práci s podklady Value Proposition Canvas (https://strategyzer.com/canvas/value- proposition-canvas) HCD metody (http://www.designkit.org/methods#filter) Marty Neumeier – Onliness statement (https://www.bloomberg.com/news/articles/2006-11-16/the-onliness-of- strong-brandsbusinessweek-business-news-stock-market-and-financial- advice) Zákaznické kvadranty Situace Motivace Obavy Řešení Jak z toho dostat zadání 5 výzev How Might We… (http://www.designkit.org/methods/3)