Úkol 2: Výrobek Vážené kolegyně, vážení kolegové! Marketingový mix už znáte. Jeho základní složkou je výrobek, ať již „hmotný“ (mýdlo, rouška, kniha, …) či „nehmotný“ (informace, rada, pocit, …). Platí to i v cestovním ruchu. Něco bližšího si k této kategorii můžete přečíst leckde, mimo jiné např. na těchto webových stránkách: Ø http://www.secr.cz/wp-content/uploads/2015/09/Marketingový-mix-produkt.pdf Ø https://is.mendelu.cz/eknihovna/opory/zobraz_cast.pl?cast=62223 Ø http://fim.uhk.cz/wikicr/web/index.php/home/7-marketing/234-2015-12-22-20-52-28 Ø http://www.marketingovenoviny.cz/hodnota-produktu-pro-zakaznika-generator-vykonnosti-firmy/ Ø http://marketing.topsid.com/index.php?war=marketingovy_mix&unit=vyrobek Ø http://www.odbornecasopisy.cz/elektro/casopis/tema/produkt-sloupek-marketingu--15023. Všimněte si mimo jiné vrstev výrobku, životního cyklu výrobku a jednoduché matice Boston Consulting Group všímající si tržního podílu a růstu výrobku na trhu. Když už jste si to nastudovali, přichází na řadu praktická část úkolu: Kterýkoli hotel poskytuje svým zákazníkům poměrně komplexní výrobek/produkt. Určitě dokážete konkrétně pojmenovat jednotlivé součásti tohoto komplexního produktu. A teď si představte, že si chcete otevřít vlastní hotel – může to být jakýkoli typ hotelu. V tabulce níže stručně v prvním sloupci popište, o jaký hotel jde (velikost, počet pokojů, umístění, …), a ve druhém sloupci uveďte, co všechno bude součástí komplexního „výrobku“ Vašeho hotelu. Doufám, že naleznete alespoň 20 takových dílčích faktorů onoho výrobku. stručná charakteristika hotelu co všechno bude tvořit „výrobek“ daného hotelu jednoduchá chýše z bambusových tyčí, palmových listů jako střechy a stěn z jednoduchého výpletu z dřevěných lišt, bez přívodu vody a bez kanalizace umístěná na břehu moře na Srí Lance dvě jednoduchá lůžka s matrací dvě skříňky - pobyt a nocleh pro velmi nenáročné cestovatele pokud zrovna není chýše pronajata nocležníkům - možnost převlečení před koupáním a po něm - úkryt ve stínu během horkých dnů pro ty, komu hrozí úpal - možnost odložit si věci během koupání na místo (hlídané?), které není tolik na očích - skladiště pro prodejce, který nabízí drobné cetky či občerstvení pro lidi na pláži - úkryt pro fotografa-voyera - co se image týká, pak pro turisty i stylové exotické pozadí pro fotografie z pláže - … Hotový úkol budu očekávat do pondělí 30. 3. 2020.