Analýza Proč používáme sociální sítě a máme na to “páky”? - business cíle (goals) - struktura firmy / klienta - kdo se zapojuje, s kým můžeme počítat, kdo drží celkovou zodpovědnost za komunikaci na sítích - základní informace o značce a její charakteristika (tonalita komunikace, persony) Interní informace - jaké používáme kanály - k čemu je používáme - kdo se na obsahu podílí - jaké máme cíle (targets) - co vyhodnocujeme - jaký je rozpočet - jaké jsou naše kompetence v rámci firmy Externí informace - kdo je naše konkurence - jak funguje naše konkurence - kde se mluví o naší značce (online/sociální sítě) - jaké lze využít some nástroje - analytika (GA) / facebook pixel Strategie - jaké budeme nadále používat kanály (stávající/nové) - kdo se bude podílet na jejich obsahu (lidé/oddělení) - interní social media policy - jednotlivé role v procesu správy (admin, moderátor, grafik, reporting apod.) - časová náročnost / využití kampaní - propojení s dalšími aktivitami (online, offline, print, PR atd) - jak využíváme soc. sítě, které nejsou pod naší přímou kontrolou (spolupracující subjekty, influenceři) - placené kampaně - potřebné kompetence a součinnost - jaké nástroje budeme používat pro vytváření a spolupráci Cíle - owned, paid, earned media - časová osa (měsíčně, ročně, toto čtvrtletí, příští pololetí …) - byznysové cíle - sledované metriky - způsob měření (s jakými nástroji, kde shromažďovat) - nastavení reportingu (co a jak se komu reportuje) - vytváření, vyhodnocování a uchovávání best practice Co dalšího může obsahovat strategie - inspiraci (konkurence, věci ze světa) - doporučení pro každodenní správu - odkazy na další studijní materiály a zdroje - výsledky rešerše (konkurence, stránky pro seeding, influenceři) - slovníček