Čas Aktivita Cíl aktivity (proč je zařazena) Pomůcky 5 min Text – krátká historka Evokace text 10 min Výklad – teorie Vysvětlení, předání informací obrázky ovoce 10 min Rozřazování národů Seznámení s příklady zástupců obou skupin aplikace (learning apps) 5 min Uvědomění – relativnost Pochopení, že teorie je závislá na okolnostech/kontextu -- 10 min Diskuze – zážitky studentů Sdílení vlastních zkušeností – vyvrácení či potvrzení teorie -- Téma: KULTURY BROSKVÍ A KOKOSOVÝCH OŘECHŮ (MULTIKULTURA) Cíle: Žák stručně vysvětlí princip teorie broskví a kokosových ořechů Žák vyjmenuje příklady národů, které představují jednotlivé skupiny Žák si uvědomuje odlišnosti různých kultur a jejich chování (RVP reaguje na osoby, jejichž myšlení, cítění a jednání vychází z odlišné kultury, než je má vlastní) Ročník: 2. či 3. ročník Roční doba: druhé pololetí - jaro Jaká hodina předchází a jaká bude následovat: -- , multikulturalismus ve Francii Jak budete práci v této lekci hodnotit? Podle aktivity a zapojení studentů v hodině, vyvolaného zájmu atd. Jak budete hodnotit celý tematický celek? Do testu zařadíme cca 2 otázky k tématu (krátkou historku na rozpoznání aj.). Jakou část hodiny budete realizovat? - Výklad - Aktivitu rozřazování - Uvědomění o relativnosti