Scratch proměnné, výrazy a cykly v příkladech Operátor, výraz, příkaz a datové typy Ukázka v Pythonu: https://repl.it/ Počítadlo ● Příklad z minulé hodiny ● Procházení řetězce Příklad #1 Napište program, který od uživatele bude načítat čísla tak dlouho, dokud uživatel nezadá nulu nebo prázdný řetězec. Pak program vypíše součet všech zadaných čísel. Příklad #1 -- analýza Napište program, který od uživatele bude načítat čísla tak dlouho, dokud uživatel nezadá nulu nebo prázdný řetězec. Pak program vypíše součet všech zadaných čísel. Příklad #2 Napište program, který uživatele vyzve k zadání řetězce a poté uživateli sdělí, zda jde o číslo (posloupnost číslic), nebo ne (tj. jestli se v řetězci nachází i nějaký nečíselný symbol). Příklad #3 Napište program, který si náhodně vylosuje číslo v intervalu 1-9. Poté nechá uživatele toto číslo hádat tak dlouho, dokud číslo nebude uhodnuto. Program poté vypíše uživatelovo skóré, tedy počet pokusů. --- Bonusová úprava -- po každém pokusu o uhádnutí program uživateli sdělí, zda je vylosované číslo větší či mensí, než to uživatelem zadané.