NÁZEV/TÉMA: Vyučovací předmět: Škola: Učitel/autor: Třída + počet žáků: Časová jednotka: Použité metody: Uspořádání třídy: Charakteristika třídy (počet žáků, nadaní žáci, žáci s SPU, SPUCH nebo sociálně znevýhodněného prostředí): Situace (na jakou předešlou látku navazujeme nebo zda se jedná o nové téma): Výukové cíle /Cíle jsou formulovány z pohledu žáků – říkají, co žáci budou znát a dokáží dělat na konci jednotky; obsahují co nejpřesnější pojmenování očekávaných nových znalostí i dílčích dovedností, postojů. V popisu vyučovací jednotky (E-U-R) přiřaďte kódy jednotlivých cílů k popisu činností, jimiž je žáci naplňují./: C1) C2) C3) C4) Potřebný materiál včetně přesného uvedení zdrojů: EVOKACE: UVĚDOMĚNÍ SI VÝZNAMU: REFLEXE: Pedagogická reflexe (co se mi podařilo, co mohu příště udělat lépe): K přípravě přikládám:- texty a prac. listy, s nimiž žáci pracovali - ukázky žákovských prací, které z aktivity vzešly (přepisy, fotky, scany) - fotografie z hodiny