Dotazníky pod kontrolou Ing. Ondřej Coufalík Představení www.survio.com 2 Ondřej Coufalík (CEO + co-owner) E-mail: coufalik@survio.com GSM: +420 721 071 701 Survio s.r.o. U Vodárny 2, Brno 616 00, Czech Republic info@survio.com www.survio.com Survio www.survio.com 3 V Surviu si snadno vytvoříte jakýkoliv online dotazník. • Online nástroj • Jednoduchost • Předpřipravený obsah • Okamžité výsledky • Verze zdarma • Používejte jej i VY! Workflow www.survio.com 4 Tvorba Distribuce Sběr Kdo dělá online dotazníky? www.survio.com 5 • SME, jednotlivci • HR & Marketing • Univerzity a školy • Studenti • Knihovny, neziskové organizace Typické online dotazníky www.survio.com 6 • Spokojenost zákazníka • Spokojenost zaměstnance • Marketingový průzkum • Plánování akcí • Business dotazníky • Neziskové organizace, církve • Vzdělávání & školení • Studentské práce • Facebook a zábava • Osobní dotazníky Everyone who needs to ask questions easily, quickly and effectively is our typical user… Zkušenosti z online dotazování www.survio.com 7 • Praxe • Funkce dotazníku • Základní pravidla a doporučení tvorby • Příklady • Ptejte se Funkce online dotazníku www.survio.com 8 • Průzkum a hodnocení (standard) • Podpora komunikace (support, loajalita) • Kontrolní • Obchodní • Sběr dat Základní pravidla tvorby dotazníku www.survio.com 9 1. Analýza (vždy dělat! 80%) • Cíle • hypotézy (na ty se moc nehraje, ale působí to) • cílové skupiny 2. Tvorba otázek (20%) • Dobře • Špatně Dobře www.survio.com 10 • Jednoduché typy (rychlost vyplnění, myš, pochopitelnost, automatické výsledky) • Srozumitelnost (formulace textů, myšlenek) • Odpovědi (5, max. 7 možností, relevance) • Užití otevřených otázek (sběr nápadů) Dobře www.survio.com 11 • Užití nápovědných textů (snížení chybovosti, pomoc respondentovi) • Otázek 7-10 (trend - rychlé průzkumy) • Doba vyplnění 5-10 minut (respondenti uvítají, nižší riziko přerušení spojení) Špatně www.survio.com 12 • Příliš mnoho otázek • Nezobrazování postupu • Složité otázky: • dlouhé a nesrozumitelné formulace • mnoho možných odpovědí Špatně www.survio.com 13 • Rozsáhlé maticové otázky • Gramatické chyby a překlepy • Zbytečné otázky Co je kromě otázek důležité www.survio.com 14 • Název dotazníku (osloví respondenta, užití v předmětu emailu, indexace vyhledávači) • Texty • průvodní, úvodní • závěrečný text Vizuální komunikace www.survio.com 15 • Logo (posiluje značku) • Vhodná grafická podoba • podporuje firemní identitu (komunikace v rámci CID) • vizuální atraktivita posiluje návratnost • barvy vyjadřují náladu / téma Distribuce www.survio.com 16 • Email, Web • Facebook / Twitter • Tištěný dotazník • Tablety, qR, NFC Návratnost www.survio.com 17 • Obsah (relevance) vs. Příjemci • Doba rozeslání (v ČR út, st, ne) • Motivační prvky Intermezzo www.survio.com 24 Survio jako globální projekt + nabídka pro Vás Fakta www.survio.com 25 4 continents / 89 countries 6 languages – EN, ES, DE, RU, CZ, SK 20+ pre-made surveys 30+graphical layouts 100% of all support questions to date have been answered successfully Globální šíření Survia www.survio.com 26 20+ nových zemí za 30 dní! Hledáme studenty na spolupráci www.survio.com 27 • Tvorba dotazníků, článků a obsahu webu • Potřebujeme • samostatnost, přehled v oboru, ochotu pracovat • výhodou: znalost EN, ES, PT, RU, DE, SK, NL, PL • Nabízíme • získání zkušeností, účast na tvorbě globálního produktu, tvrdou práci, nějaké to finanční ohodnocení  Kontakt www.survio.com 28 Ondřej Coufalík (CEO + co-owner) E-mail: coufalik@survio.com GSM: +420 721 071 701 Survio s.r.o. U Vodárny 2, Brno 616 00, Czech Republic info@survio.com www.survio.com Děkuji za pozornost www.survio.com 29 Survio vs Google Forms www.survio.com 30 TVORBA DOTAZNÍKŮ multimédia v otázkách, redirect po odpovězení, průchod po otázkách, přeskoky, knihovna více typů otázek (datum, rozdělovací škála, seřazení dle důležitosti, matice s texty, matice multichoice, obrázková single choice) SBĚR DAT link, iframe, popup, emaily, facebook 2x, twitter, generování blank PDF logo v dotazníku, vlastní patička, automatický začátek a konec sběru dle data VYHODNOCENÍ PDF report jedním klikem + customizace, filtrace, popisy grafů, exporty do xls, csv, html, xml PODPORA zákaznická podpora, systém komplet v CZ