Styl jako analytická kategorie Zadání pro kombinované studium 1) Teoretická studie Kriticky porovnejte a zhodnoťte dílčí studie o stylu Scherl, Hořínek, Putna – všechno je k dispozici v ISu. Klíčové otázky: jsme schopni užívat “styl” jako čistě deskriptivní pojem (nebo má implicitně hodnotící hledisko)? musí mít divadelní soubor individuální styl? (na jaké úrovni má divadlo styl, i když je „špatné“?) kryjí se “velké” kunsthistorické styly se styly divadelními? je požadavek individuálního, specificky vyhraněného stylu na divadle vůbec možný? (tj. nemá spíše smysl uvažovat o stylech skupinových, dobových atp.?) Rozsah seminárky 8-10stránek. 2) Analýza kategorie stylu u daného autora U autora/autorů dle dohody s pedagogem vysledujte, jak s kategorií stylu pracuje. Rozsah seminárky 3-5stránek. 3) Charakteristika stylu vybraného režiséra / divadla Po dohodě s pedagogem připravte analýzu režijního stylu divadla nebo režiséra. Termíny odevzdání jednotlivých prací a konzultací si dohodneme individuálně.