Ukázka č. 3.26 Ukázky k 3. tematickému okruhu Ukázka č. Legenda 3.01 Rozdělení jazykových oblastí „langue d´oc“ a „langue d´oïl“ 3.02 Trubadúři – generační členění 3.03 Žánrové typy trubadúrského a truvérského repertoráru 3.04 Truvéři – generační členění 3.05 Generační členění představitelů minnesangu 3.06 Přehled nejdůležitějších pramenů německého minnesangu 3.07 Edice repertoáru německého minnesangu 3.08 Žánrové typy minnesangu 3.09 Carmina burana – Rota fortuna 3.10a Typologie forem světského jednohlasu (podle Gennricha) 3.10b Komentář k typologii forem světského jednohlasu 3.11 „Tel conte d´Audigier“ – příklad písně litaniového typu 3.12 Závišova milostná píseň 3.13a Ballade „Dieus soit …“ – formové schéma 1. strofy 3.13b Ballade „Dieus soit …“ – notový zápis 3.14a Virelai „Pos qu´ieu vey …“ – formové schéma 1. strofy 3.14b Virelai „Pos qu´ieu vey …“ – notový zápis 3.15a Rondeau „Onques an ameir …“ - formové schéma 1. strofy 3.15b Rondeau „Onques an ameir …“ – notový zápis 3.16 Dürstein - zřícenina 3.17 Dürstein – pohled na klášter a na Dunaj 3.18 Dürstein – sousoší Richarda Lví srdce a Blondela de Nesle pod hradem 3.19 Oswald von Wolkenstein – Wiener Handschrift A 3.20 Král Václav II v Kodexu Manesse 3.21 Codex Manesse – ukázka písně Václava II. 3.22 Codex Manesse: Tannhäuser 3.23 Bernard de Ventadorn 3.24 Innsbrucker Liederhandschrift – ukázka hudebního zápisu 3.25 Zápis písně Can vei la lauzeta Bernarda de Ventadorna