Předmět VIKBA32 Informační vzdělávání – semestr podzim 2016 Hodnoticí (evaluační) zpráva na základě absolvování aktivity týkající se informačního vzdělávání v libovolné knihovně nebo vzdělávací či jiné instituci Zadání úlohy: Zpracujte evaluační (hodnoticí) zprávu libovolné vzdělávací aktivity edukace informační gramotnosti v široce pojatém tematickém kontextu. Doplňujte informace do předem vytvořené šablony – viz níže. Informace doplňujte celými větami, pokud je to možné. Snažte se nevynechat žádnou odpověď. Zpracovaný úkol prosím vložte do Odevzdávárny do 16. 12. 2016. Hodnoticí (evaluační) zpráva po absolvování aktivity informačního vzdělávání v libovolné knihovně, vzdělávací či jiné instituci Předmět KISKu: VIKBA32 Informační vzdělávání Jméno a příjmení: UČO: Místo: Termín: Cílová skupina: Název lekce (vzdělávací akce): Téma (jeho začlenění do některého modelu informační gramotnosti): Kompetence rozvíjené vzdělávací akcí u cílové skupiny: Vstupní prerekvizity/předpoklady cílové skupiny: Vstupní kompetence lektora: Didaktická struktura lekce (paradigma / naplnění modelu E-U-R / jiné výukové schéma – pokud bylo čitelné…): Charakteristika používaných (aktivizačních) metod výuky (například metody kritického myšlení / kooperace / skupinová práce …): Práce lektora s cíli (lektor a Bloomova taxonomie / lektor definoval cíle na začátku / cíle definovány v anotaci k lekci / hodnocení lekce s pojmenováním cílů se dělo v průběhu nebo na konci lekce…): Práce lektora s otázkami + komunikační interakce lektor – studenti…: Práce lektora s evaluací (hodnotil lekor v průběhu lekce učební pokroky studentů / vyzval k hodnocení studenty / připravil pro studenty evaluační dotazník, ….): Využívání ICT v lekci (jaké ICT, používal je lektor / studenti / všichni… - při jaké činnosti/činnostech): Didaktické prostředky/nástroje v lekci (pracovní listy, knihy,…): Co konkrétně se Vám osobně na lekci líbilo + zdůvodnění: Co by podle Vás mohlo být realizováno jinak + zdůvodnění: Další připomínk,y podněty, poznámky: Datum vypracování: