„Pamatujte si, že dokud budeme platit více generálům než učitelům, nebude na světě mír.“ Jan Masaryk Ò1. Jaký by měl učitel být? Ò2. Co by měl dělat? Ò3. Co by určitě neměl dělat? Ò hnízdo.jpg Ò- zájem o žáky, vztah k nim Ò- těšit se na a z Ò- autentický Ò- spravedlivý Ò- přiznat chybu Ò- omluvit se Ò- nadhled, smysl pro humor Ò hrdina.jpg Ò- laskavě náročný Ò- emocionálně stabilní Ò- sebevědomý, přiměřeně dominantní Ò- racionální Ò- optimistický Ò- přátelský Ò- trpělivý Ò- umět odpouštět, zapomínat Ò Ò Ò Ò- pružný, přizpůsobivý Ò- tvůrčí; flow Ò- důsledný Ò- radost z úspěchu žáka Ò Ò- relaxace Ò- spokojenost v soukromém životě ÒCo NE: Ò- nesnažit se zalíbit Ò- příliš se nerozčilovat Ò- nezesměšňovat Ò- nerozebírat kolegy ÒJakou roli / jaké role má podle Vás učitel plnit? HLFcc_97739969-ucitel-zak.jpg 133371557profesordotextu.jpg