Různé typy vysokozdvižných vozíků Terénní VZV: jsou určené k intenzivnímu používání a dokáží zdvihnout náklad od 1-50 tun. Dokáže[P1] přepravit náklad i na delší vzdálenosti[P2] a to v jakémkoli terénu. Mezi největší přednosti tohoto typu VZV patří multifunkčnost, robustnost[P3] ale i rychlost. Retraky: se svou maximální nosností rovnají terénním VZV a dokáží plnit stejné funkce: hodí se k intenzivnímu používání, dokáží přepravovat náklad na delší vzdálenosti, mají všestranné použití, slušnou rychlost a osvědčenou robustní konstrukci. Využití najdou také ve skladech, logistických firmách nebo v distribučních střediscích při nakládání zboží z horních regálů. Zakladače jsou také určené k intenzivnímu používání a jsou ideální k přemisťování, zdvihání a stohování nákladu o hmotnosti 1-2 tun.Vedle rychlosti je výhodou i to, že se s tímto vozíkem lze snadno dostat i do úzkých prostorů, sklon terénu[P4] však musí být maximálněi 5-10 %. Jsou ideální k umisťování zboží do středně vysokých regálů. Vychystávací vozíky jsou vhodné k manipulaci, zdvihání a stohování a jejich nosnost činí přibližně 1-2 tuny. Výhodou je rychlost a maximální pohodlí při práci, ačkoliv ho lze použít pouze na upraveném terénu o maximálním sklonu 5-10 %. Tyto vozíky pomáhají optimalizovat výrobní proces [P5] po materiální stránce. Paletové vozíky nejsou určené pro manipulaci s nákladem ve výškách a lze je použít pouze na upraveném terénu. Zato však umožňují přístup do úzkých prostorů. Nejvíce se hodí k přemisťování palet s nižším [P6] nákladem. _____________ Používal jsem především tradiční internetové slovníky. Pro názvy různých typů VZV pak vícejazyčné stránky výrobců, např. Toyota. Další stránky: Treq, linguee. vynechávka P4, posuny významu P5, P6 B ________________________________ [P1]buď jedn., nebo mn. č. všude [P2]čárka [P3]čárka [P4]upraveného/ zpevněného [P5]ne, jde o již hotové výrobky [P6]nepřesné - „do omezených výšek“