Různé[P1] druhy vysokozdvižných vozíků Terénní vysokozdvižný vozík: určen k intenzivnímu použití, je schopen zvednout náklad o hmotnosti 1 až 50 tun. Zvládne ujet jakoukoli vzdálenost bez ohledu na typ terénu. Je velmi oblíbený nejen pro svou vysokou víceúčelovost a robustní konstrukci, ale i pro svou rychlost. Retrak: z hlediska hmotnosti nákladu je retrak stejně výkonný jako terénní vysokozdvižný vozík, má stejné funkce, je vhodný k intenzivnímu použití, zvládne ujet jakoukoli vzdálenost a jeho výhodou je vysoká víceúčelovost, rychlost a osvědčená robustní konstrukce. Může také sloužit k sejmutí zboží uloženého ve výšce ve skladištích, logistických společnostech nebo distribučních centrech. Zakladač: je ideální k manipulaci, zvedání a zakládání nákladu o průměrné hmotnosti mezi 1 a 2 tunami, je vhodný také k intenzivnímu použití. Jeho výhodou je velmi snadný přístup do stísněných prostor a je také oblíbený pro svou rychlost, ačkoliv aby byla [P2] efektivní, musí se zakladač pohybovat pouze po upraveném povrchu s maximálním sklonem 5 až 10 %. Ideálně ho lze využít k ukládání zboží do středně vysokých regálů. Vychystávací vozík: je vhodný k manipulaci, zdvihání a zakládání, nabízí nosnost kolem 1 až 2 tun. Jeho výhodou je dobrá rychlost a maximálně pohodlné použití, ačkoli[P3] se přizpůsobí pouze upravenému povrchu s maximálním sklonem 5 až 10 %. Je efektivní při materiální optimalizaci řízení životního [P4] cyklu výrobků. Paletový vozík: určen pouze k základní[P5] manipulaci, umožňuje snadný přístup do stísněných prostor, ale hodí se jen k pohybu po upraveném povrchu. Je především vhodný k přesunu palet ve snížené výšce. Použila jsem: Google obrázky Intercorp (FJ-ČJ) https://slovniky.lingea.cz/Francouzsko-cesky http://www.techdico.com/ https://cs.wikipedia.org/ https://toyota-forklifts.cz/nase-nabidka/produktova-rada/retraky/ (i francouzskou verzi) http://www.linguee.cz/%C4%8De%C5%A1tina-francouz%C5%A1tina věcné nepřesnosti P4, P5 B ________________________________ [P1]přesněji „jednotlivé - viz urč. člen [P2]zde nejde o rychlost, ale o vozík [P3]lépe: ale [P4]zde ne, jde o cyklus ve skladu [P5]v malých výškách, ne zvedání