MUII167 Stáž z muzejní pedagogiky Muzeum města Brna Monitoring návštěvnického provozu ve výstavě/expozici Prosím sledujte následující kritéria Příjmení, jméno, UČO studenta: Výstava/expozice A. Návštěvníci 1. Věk návštěvníků 2. Poměr žen, mužů, dětí 3. Časové rozložení (doby, kdy návštěvníci chodí více, kdy méně…) 4. Místa ve výstavě/expozici, kde se častěji zdržují 5. Místa ve výstavě/expozici, kterým se nevěnují 6. Dotazy, které pokládají B. Vlastní tematické preference 1. Která témata výstavy/expozice Vám osobně přijdou zajímavá? 2. Na co byste v roli tvůrců výstavy/expozice chtěli návštěvníky upozornit? Jakým způsobem? 3. Které části by bylo podle Vás vhodné zpracovat např. formou doprovodného didaktického materiálu (pracovního listu)? Pro kterou skupinu návštěvníků? C. Instalace 1. Jak na Vás působí instalace výstavy/expozice? 2. Je z Vašeho pohledu výstava/expozice dobře strukturovaná, srozumitelná pro návštěvníky? 3. Jaké jsou ve výstavě/expozici z Vašeho pohledu nedostatky? 4. Co na výstavě/expozici a její instalaci oceňujete? D. Vaše náměty, podněty, návrhy ke zlepšení