Bibliopedagogika - základní požadavky na formu/obsah vzdělávacího programu pro SŠ Vymezení: Cílová skupina: Cíl (e) programu + příklady z textu, kde budou cíle naplňovány: · Cíle v oblasti vzdělávací (navazuje na výukovou látku ve škole) · Cíle v oblasti osobnostně-sociální (rozvoj kompetencí) · Cíle v oblasti programové (naplnění vlastních cílů programu) · Cíle v oblasti knihovnické - jak bude v programu podpořeno čtenářství (čtenářské gramotnost, informační gramotnost) Klíčové kompetence, které budou v programu rozvíjeny + příklady z programu: Vzdělávací oblasti, které budou v programu zahrnuty: Průřezová témata, které program bude rozvíjet (jsou-li): + příklady z programu: Časová dotace programu Rozpracování programu: Uveďte teoretický rámec, ze kterého v programu vycházíte (klidně pomocí nějaké grafické metody). Popište jednotlivé aktivity programu, včetně metodických poznámek, zařaďte je do oblastí Evokace - Uvědomění významu - Reflexe. Uveďte potřebné pomůcky a zdroje, ze kterých v programu čerpáte (dle citační normy) Přílohy: uveďte konkrétní texty (úryvky, pracovní listy...)