*Autor *TÉMA *Zařazení. Uveďte soubor klíčových slov oddělených čárkami, např. psychologie, osobnost, vývoj. Hlavní didaktické cíle hodiny A. *První didaktický cíl (*Jaké dílčí didaktické cíle k tomuto didaktickému cíli vedou, např. 1.a, 3.b, vizte dílčí cíle níže) B. *Druhý didaktický cíl (*Jaké dílčí didaktické cíle k tomuto didaktickému cíli vedou, např. 1.a, 3.b, vizte dílčí cíle níže) C. *Třetí didaktický cíl (*Jaké dílčí didaktické cíle k tomuto didaktickému cíli vedou, např. 1.a, 3.b, vizte dílčí cíle níže) D. *… Struktura hodiny 1. [*X odpovídající přibližnému počtu minut] *První část: metoda (tj. výklad, opakování, kvíz, diskuse, brainstorming, …) a. *První dílčí didaktický cíl b. *Druhý dílčí didaktický cíl c. *… 2. [*X odpovídající přibližnému počtu minut] *Druhá část: metoda (tj. výklad, opakování, kvíz, diskuse, brainstorming, …) a. *První dílčí didaktický cíl b. *Druhý dílčí didaktický cíl c. *… 3. [*X odpovídající přibližnému počtu minut] *Třetí část: metoda (tj. výklad, opakování, kvíz, diskuse, brainstorming, …) a. *První dílčí didaktický cíl b. *Druhý dílčí didaktický cíl c. *… 4. [*X odpovídající přibližnému počtu minut] *Čtvrtá část: metoda (tj. výklad, opakování, kvíz, diskuse, brainstorming, …) a. *První dílčí didaktický cíl b. *Druhý dílčí didaktický cíl c. *… 5. … 1. *První část *Výklad či průvodní komentář učitele vkládejte do rámečků. Takto tedy bude označeno vše, co učitel přímo říká. *Didaktické pokyny pro učitele, poznámky, výklady strategií, potenciální hrozby a reakce pište mezi rámečky kurzívou. Opravdu důležité body můžete podtrhnout. *Výklad či průvodní komentář učitele vkládejte do rámečků. Takto tedy bude označeno vše, co učitel přímo říká. *Nezapomeňte na nic, co je pro úspěch této části hodiny důležité. Buďte konkrétní. *Na studijní podklady odkazujte pomocí odkazu hranatých závorkách, např. [Příloha 1]. Učitel třeba rozdá studentům zadání otázek [Příloha 2], které se vztahují k textu [Příloha 3] promítanému na interaktivní tabuli. 2. *Druhá část *Výklad či průvodní komentář učitele vkládejte do rámečků. Takto tedy bude označeno vše, co učitel přímo říká. *Didaktické pokyny pro učitele, poznámky, výklady strategií, potenciální hrozby a reakce pište mezi rámečky kurzívou. Opravdu důležité body můžete podtrhnout. *Výklad či průvodní komentář učitele vkládejte do rámečků. Takto tedy bude označeno vše, co učitel přímo říká. *Nezapomeňte na nic, co je pro úspěch této části hodiny důležité. Buďte konkrétní. 3. *Třetí část *Výklad či průvodní komentář učitele vkládejte do rámečků. Takto tedy bude označeno vše, co učitel přímo říká. *Didaktické pokyny pro učitele, poznámky, výklady strategií, potenciální hrozby a reakce pište mezi rámečky kurzívou. Opravdu důležité body můžete podtrhnout. *Výklad či průvodní komentář učitele vkládejte do rámečků. Takto tedy bude označeno vše, co učitel přímo říká. *Nezapomeňte na nic, co je pro úspěch této části hodiny důležité. Buďte konkrétní. 4. *Čtvrtá část *Výklad či průvodní komentář učitele vkládejte do rámečků. Takto tedy bude označeno vše, co učitel přímo říká. *Didaktické pokyny pro učitele, poznámky, výklady strategií, potenciální hrozby a reakce pište mezi rámečky kurzívou. Opravdu důležité body můžete podtrhnout. *Výklad či průvodní komentář učitele vkládejte do rámečků. Takto tedy bude označeno vše, co učitel přímo říká. *Nezapomeňte na nic, co je pro úspěch této části hodiny důležité. Buďte konkrétní. 5. *Pátá část *Výklad či průvodní komentář učitele vkládejte do rámečků. Takto tedy bude označeno vše, co učitel přímo říká. *Didaktické pokyny pro učitele, poznámky, výklady strategií, potenciální hrozby a reakce pište mezi rámečky kurzívou. Opravdu důležité body můžete podtrhnout. *Výklad či průvodní komentář učitele vkládejte do rámečků. Takto tedy bude označeno vše, co učitel přímo říká. *Nezapomeňte na nic, co je pro úspěch této části hodiny důležité. Buďte konkrétní. Splnění didaktických cílů *Jak učitel zjistí, že didaktické cíle byly dosaženy? Záznam, test, zkoušení, opakování, domácí úkol, prezentace, … Vztáhněte tyto upevňovací a testovací didaktické postupy ke konkrétním didaktickým cílům. Poznámky *Vše, co je důležité, ale nepatřilo to na žádný z předchozích listů. Příloha 1 *Obrazová či textová příloha, např. podklad pro studentskou aktivitu, domácí úkol, práci v hodině, … Referujte k této příloze odkazem na odpovídajících listech výukové jednotky. Příloha 2 *Obrazová či textová příloha, např. podklad pro studentskou aktivitu, domácí úkol, práci v hodině, … Referujte k této příloze odkazem na odpovídajících listech výukové jednotky.