TEORIE VÝCHOVY A ŘEŠENÍ VÝCHOVNÝCH PROBLÉMŮ LITERATURA POŽADAVKY K ZAKONČENÍ SEMESTRU V PŘEDMĚTU „ TEORIE VÝCHOVY A ŘEŠENÍ VÝCHOVNÝCH PROBLÉMŮ“ * ÚČAST NA PŘEDNÁŠKÁCH(není povinná, čl.5,odst.2) …max. 20 bodů * 100% účast………………………….20 BODŮ * 80 % přítomnost ………………….0 bodů maximální zaujetí a rozvinutí diskuse……………………..20 bodů (Zpracování PC,didakt.technika a komentář ke studiím v PdO ) *2) SAMOSTATNÉ VYSTOUPENÍ V ODBORNÉ DISKUSI SAMOSTATNÉ VYSTOUPENÍ V ODBORNÉ DISKUSI * E.Mechlová : Připravenost studentů pro základní a střední školy * PdO 4/97, s. 77-94 …………………………….. * P.Urbánek : Srovnávací analýza hodnocení úrovně učitelských činností * PdO 3/ 97,s.53-61 …………………………….. * J.Maňák : Příprava učitelů na vedení žáků k samostatnosti a tvořivosti * PdO 18-19/96, s. 33-37 ……………………………. * P.Vacek : Autodiagnostika učitele * PdO 18-19/96, s. 37-42 ……………………………. * J.Skalková : Rozvíjet kulturu pedagogického myšlení * PdO 16-17/95, s. 30-33 …………………………… * Kalous – Horák :Příspěvek ke genezi učitelské profese * PdO 16-17/95, s. 58-69 …………………………… * St.Bendl : Problematika lidské agresivity v zrcadle manipulace a poslušnosti vůči autoritě I. * PdO 1/2001, s. 58 …………………………… * St.Bendl : Problematika lidské agresivity v zrcadle manipulace a poslušnosti vůči PODMÍNKA PRO ZAPSÁNÍ ZÁPOČTU * ZPRACOVÁNÍ SEMINÁRNÍ PRÁCE…………………………40 bodů PODMÍNKA PRO ZAPSÁNÍ ZÁPOČTU n výzkumný charakter v rovině výzkumných technologií………………MAX.……………...40 bodů Prezentace vlastní AKTIVITY, její analýza……………………….20 bodů (dílčí zadané úkoly do semináře) *MAXIMÁLNÍ OCENĚNÍ SAMOSTATNÉ A KVALITNÍ AKTIVITY …………………………………..100 BODŮ KOLOKVIUM *OTÁZKA z Teorie výchovy a řešení výchovných problémů …………………………………………..15 BODŮ *ODBORNÝ VÝRAZ …………………………………………….5 BODŮ