HODNOCENÍ DOPRAVNÍ SÍTĚ (TEORIE GRAFŮ) Miloš Sobotka, Milan Skoupý, Jan Čech, Michael Král Úvod l Oblast: jižní Ontario,Typ dopravy: osobní železniční doprava Metodika • Connectivity Matrix (C1) Propojitelnost každého uzlu s jeho sousedy. • Shimbel Distance Matrix (D). Nejmenší počet hran potřebných k propojení dvou uzlů. • Shimbel Index. Nejmenší počet hran potřebných k propojení daného uzlu se všemi ostatními. • Kansky Indices. Obsahuje cyklické číslo, alfa, beta a gama index. Rok 1915 l Vrcholy: 22 l Hrany: 39 Rok 1966 l Vrcholy: 22 l Hrany: 26 Rok 2001 l Vrcholy: 22 l Hrany: 26 Výsledné hodnoty Závěr • Útlum osobní železniční dopravy v oblasti jižního Ontaria • Zvýšení efektivity železniční dopravy • Návaznost na železniční síť USA • Stoupající vliv automobilismu na osobní přepravu • Zvýšení vlivu nákladní dopravy na strukturu síťe Zdroje l Network Analysis of Passenger Rail Service in Southern Ontario, dostupné na: http://www.people.hofstra.edu/geotrans/eng/ch2en/appl2en/ch2a1en.html l VIA Rail Canada Inc., dostupné na: http://www.viarail.ca/