Kritéria hodnocení pro kolokvium PřF: XS051 Teorie výchovy a řešení výchovných problémů (jaro 2018) P N Oblast Obsah a strukturování tématu Student: Prezentuje téma logicky s hloubkovým porozuměním. Vhodně argumentuje. Analyzuje a interpretuje. Logicky strukturuje. Student: Student prezentuje téma s velmi nízkou mírou porozumění. Velmi málo argumentuje, vynechává podstatné části. Některé argumenty jsou chybné. Nedokáže analyzovat a interpretovat téma nebo jej analyzuje a interpretuje povrchně. K celistvému uchopení tématu potřebuje často doplňující otázky. Nedokáže zodpovědět doplňující otázky.. Odborná terminologie a práce s odbornou literaturou Student: Vvyužívá správně odbornou terminologii. Využívá v hojné míře odkazy na odbornou literaturu. Kriticky hodnotí téma ve vztahu k nastudované odborné literatuře. Student : Využívá odbornou terminologii částečně, v některých případech chybně. Opora o odoborné zdroje je minimální, nebo chybí zcela. Téma ve vztahu k nastudované odborné literatuře kriticky neposuzuje. Aplikace Student: Propojuje teorii s praxí. Navrhuje alternativy (alterace) řešení problému. Je schopen do hloubky reflektovat vybraný problem. Student: Neprokazuje porozumění základní teorii na základě uváděných příkladů. Chybně volí praktické příklady. Nedokáže navrhnout alternativy řešení problému. Uplatňuje reflektivní myšlení omezeně. Nedokáže reflektovat vybraný problem.