VO: Jaké jsou časoprostorové strategie navštěvování queer podniků v Brně ze strany ne-heterosexuálů? 1) Časoprostorové chování Jaké queer podniky v Brně navštěvujete a proč? – stručné hodnocení jednotlivých podniků Popište, jak vypadá Vaše typická návštěva queer podniku v Brně? – volba konkrétního podniku, důvod, časový průběh (typický začátek a konec) – jeden či více podniků za večer, kdy, proč, v jaké situaci Má nějaký vliv na návštěvu podniků den v týdnu (všední den x víkend) nebo část roku (zima x léto, semestr x prázdniny)? Máte povědomí o otevíracích dobách jednotlivých podniků? Vyhovuje vám otevírací doba queer podniků v Brně? Ocenil/a byste nějakou jejich úpravu? Jakou roli pro Vás hraje konkrétní poloha brněnských queer podniků? – návštěva sauny Las Palmas v Králově Poli či klubu Freeek! na ulici Špitálka Dokážete si představit čas, kdy byste do queer podniku v Brně nevstoupil/a? Dokážete si představit místo v Brně, kde pokud by byl podnik umístěn, tak byste do něj nevstoupil/a? 2) Hodnocení podniků Z jakého důvodu tyto podniky navštěvujete? Mají pro vás jinou hodnotu než ostatní podniky, které nejsou označovány za queer? Dokázal/a byste tuto hodnotu nějak vyjádřit. Navštěvujete je zpravidla sám/sama, nebo v doprovodu někoho známého? Z jakého důvodu? Jakou roli pro Vás hraje personál brněnských queer podniků? – konkrétní znalost s barmany atd. Změnil se nějak výběr podniků, které navštěvujete v čase? Pokud ano, jak? Z jakého důvodu? Jaký máte názor na navštěvování „podniků pouze pro muže“ = podniky s prostory pro anonymní sex? – jaký je Váš názor na přítomnost nahoty / sexuálního chování v brněnských queer podnicích Považujete nabídku brněnských podniků za dostatečnou? V čem ano, resp. ne? Můžete brněnské podniky srovnat s podniky v jiných městech? – co všechno by měly brněnské podniky svým zákazníkům nabízet? Jaký máte názor na označení brněnských queer podniků a na konkrétní umístění vstupů? – jak hodnotíte propagaci queer podniků (jimi samotnými, případně někým jiným) Cítíte se v brněnských queer podnicích bezpečně? Co ve Vás pocit (ne)bezpečí v podnicích vyvolává? Na jaké zákazníky by podle Vás měly cílit brněnské queer podniky: – primárně uzavřené vůči heterosexuálům / otevřené vůči heterosexuálům („hetero-friendly“) – z jakého důvodu Účastníte se brněnských queer akcí? (filmový festival Mezipatra, ples Queer Ball atd.) Mají pro Vás jiný význam než navštěvování queer podniků. Případně jaký význam? 3) Dotazník – sexuální sebe-identifikace (myšleno „homosexuál“, „gay“, „lesba“ atd.) – věk / povolání (včetně „student“) – partnerský stav a bytová situace (zadaný / nezadaný, bydlící sám / bydlící s někým)