Kristína Éderová PE v konzervátorskej a reštaurátorskej praxi D. Lebeda výztuž betonu namísto kovového roxoru L. Kašiarová recyklaci polymeru nebo jiné podobné téma Gracias, Josef (učo 461108); PřF B-CH CHEO [sem 4, roč 2] PVC budiž zachráněno! Hannig, Pavel (učo 461195); PřF B-CH CHEO [sem 4, roč 2] PVC nemusí být nebezpečné Hronová, Martina (učo 437735); PřF B-CH ChKR [sem 4, roč 2] Proč se LEGO vyrábí z ABS a ne z HDPE? Kolář, Jiří (učo 409155); PřF B-CH CHEO [sem 4, roč 2] Proč se vozil PET odpad do ČLR? Korbelová, Sara-Janne (učo 460610); PřF B-CH ChKR [sem 4, roč 2] Kde bych použila PP netkanou textilii v práci ChKR Machoňová, Štěpánka (učo 423272); PřF N-CH ANAL [sem 4, roč 2] Proč se vozil PET odpad do ČLR? Mudrochová, Tereza (učo 424121); PřF N-CH ANAL [sem 4, roč 2] Bude někdy zcela BIO PET? Relichová, Bohuslava (učo 461193); PřF B-CH CHEO [sem 4, roč 2] PS může obíhat do nekonečna v materiálovém cyklu? Stehlíková, Ellen (učo 423381); PřF N-CH ANAL [sem 4, roč 2] Bude někdy zcela BIO PET? Vrtiak, Filip (učo 460609); PřF B-CH CHEO [sem 4, roč 2] PS může obíhat do nekonečna v materiálovém cyklu? Vážení, Kde je jedno téma pro dva z vás, tam si to můžete udělat společně nebo budete spolupracovat až při kolokviu. Kolokvium Kolokvium (latinsky Colloquium) může být 1. Ústní zkouška na vysoké škole 2. Shromáždění odborníků k určité otázce (problematice) 3. Společná rozmluva, rozhovor Ústní zkouška Název kolokvium pro ústní formu zkoušky konané na vysoké škole je zastaralý. Uchazeč zkoušky prokazuje své znalosti před pověřeným zkoušejícím pedagogem (odborným asistentem, docentem, profesorem k uvedenému zplnomocněným) nebo před odbornou komisí, která je sestavena z těchto zkoušejících pedagogů. Výsledkem procesu kolokvia je udělení nebo neudělení osvědčení o absolvování příslušné zkoušky. Na tomto základě může také dojít k udělení pedagogického, akademického nebo vědeckého titulu (např. docentury při habilitačním řízení). Fakticky se jedná o rozhovor, rozmluvu řízenou akreditační autoritou. Cílem je ověření a uznání požadovaných znalostí a následné přiznání s tím souvisejícího oprávnění, například k užívání konkrétního akademického titulu.