Tomáš Herber_Hodnocení studentských přednášek na semináři Celková znalost tématu (např. faktická stránka problematiky, vědecká úroveň zpracování tématu) Schopnost vysvětlit problém (např. umí pochopitelně podat svoji práci i posluchačům z jiných oborů? Je jasný kontext a proč je důležité se danou problematikou zabývat?) Asi trošku vadili ty anglikanismy. Struktura prezentace mi přišla trochu zmatená, bylo tězké se orientovat Všechno jsi vysvětlil srozumitelně, super bylo schéma s názorným vysvětlením aktivace CLL buňek Znalost a formulování hypotéz způsobu řešení vč. alternativ (např. je jasné, co je cílem práce a jak ho dosáhnout? Je jasné, co je v tématu nového?) Formální stránka prezentace (např. dodržení času, vizuální stránka, kontakt s posluchači, způsob vystupování, ...) Reakce v diskuzi (např. schopnost pohotové reakce, správné a odborné formulování odpovědí, ...) Podle mě bylo na prezentaci dobré Vizuální stránka, projev Prezentace byla názorná a pochopitelná Naopak je třeba zapracovat na Je to asi hodně subjektivní, ale nepoužívala bych anglikanismus B nebo T buňky/bunečné, já bych klidně řekla lymfocyty. Přijde mi, že pro diváky, co jsem v imunologii moc nepohybují, tak si to nespojí. Vysvětlování Jak bylo řečeno i v diskuzi, bylo by lepší prezentaci více strukturovat nebo ukázat nějakou osnovu na začátek, bylo těžké se v tom občas orientovat. Také bych přidala nějaké obecné informace k diplomce na začátek Jediné co bych vytknul bylo, že jsi stál natočený sice k prezentaci, ale k pouze jedné půlce třídy, druhá ti koukala většinou na záda