Využití počítačů ve výuce matematiky Zpracujte vlastní interaktivní materiál na dvě z následujících témat (z každé skupiny jedno téma). · Interaktivní materiál musí být zpracován samostatně. · Software, který budete používat je zcela na vás (Geogebra, Cabri, Kahoot,…). Nejlepší bude využít dva různé programy. · Použití materiálu musí pokrýt cca 10-20 min. Ve cvičení předvedete jeho použití, začlenění do hodiny (tematického celku). 1. Konstrukce trojúhelníků 2. Vlastnosti čtyřúhelníků - Skřivánek 3. Obvodové a středové úhly v kružnici - Chrapanová 4. Posunutí 5. Osová souměrnost - Moravec 6. Stejnolehlost - Guńková 7. Mocnost bodu ke kružnici - Škaryd 8. Řezy na krychli, hranolu – Vopalecká 9. Řezy na jehlanu - Urban 10. Průsečík přímky s tělesem a rovinou - Tuček 11. Kolmost přímek a rovin 12. Obvody a obsahy rovinných útvarů (odvození) - Bašová 13. Konstrukce kuželoseček - Skácelová 1. Analytická geometrie lineárních útvarů v rovině (v prostoru) 2. Obecné vlastnosti funkcí - Chrapanová 3. Kvadratická funkce - Bašová 4. Lineární a lineární lomená funkce - Moravec 5. Exponenciální a logaritmická funkce - Vopalecká 6. Goniometrické a cyklometrické funkce - Urban 7. Vysvětlení pojmu limita - Skřivánek 8. Diferenciální počet, tečna ke grafu funkce - Škaryd 9. Určitý integrál a jeho aplikace 10. Kuželosečky v analytické geometrii 11. Tečny kuželoseček - Guńková 12. Pravděpodobnost a statistika - Skácelová 13. Rovnice a nerovnice 14. Komplexní čísla - Tuček