Požadavky na ukončení Antropologie občanské společnosti I. · Úspěšný závěrečný test. Procvičení otázek na ISu. · Docházka: Aktivní přítomnost na 60% hodin, z toho povinná přítomnost na přednáškách hostujících přednášejících (30.11.2010 a 7.12.2010) a na vlastní prezentaci vybraného tématu. · Aktivní účast na cvičení (plnění úkolů a četba literatury). · Výběr tématu (IS) a jeho prezentace spolu s kolegy v termín přiřazený k danému tématu. Studenti mohou sami zpracovat téma do jedné prezentace a střídat se v předkládání informací, či mohou téma rozdělit do dílčích subtémat, které samostatně prezentují. Délka prezentace celého tématu: 35–45 minut + diskuze. · Termíny prezentace hostujících přednášejících se mohou změnit a ovlivnit tak termíny prezentací studentů. Výběr z témat prací: 1. Internet a organizace občanské společnosti. 14.12.2010 (www.civiblog.org) 2. Marketing a antropologie (inspirováno knihou). 16.11.2010 SHERRY, JOHN F. Contemporary Marketing and Consumer Behavior: An Anthropological Sourcebook. Thousand Oaks, CA: Sage Publications, 1995. ISBN: 080395753X. Apprehending the Product: Artifactual Dimensions of Consumer Behavior Managing Channel Relations and Organizational Change: International and Interfunctional Aspects Hearing the Customer's Voice(s): Contextual Grounding of Marketplace Behavior. Communicating Through Advertisements: Consideration of the Craft Being in the Marketplace: Experiential Consumption. 3. Náboženství a občanská společnost. 26.10.2010 (JUERGENSMEYER, M. Religion in Global Civil Society. NY: Oxfrod University Press, 2005. ISBN-10: 0195188357). 4. Občanská společnost a islám. 02.11.2010 SAJOO, AMYN B. Civil Society in the Muslim World: Contemporary Perspectives, I. B. Tauris (October 4, 2002). ISBN-10: 1860648584, ISBN-13: 978-1860648588. DUNN, E. – HANN, C. M. et al. Civil Society: Challenging western models. London: Routledge, 1996. ISBN 0-415-13218-5. s. 143–178. 5. Lidské zdroje v neziskovém sektoru. 23.11.2010 (PYNES, JOAN E. Human Resources Management for Public and Nonprofit Organizations: A Strategic Approach (Essential Texts for Nonprofit and Public Leadership and Management), Jossey-Bass; 3 edition (January 20, 2009). ISBN-10: 0470331852, ISBN-13: 978-0470331859). 6. Sociální hnutí a občanská společnost. 09.11.2010 NASH, J. Social Movements: An Anthropological Reader (Blackwell Readers in Anthropology). Wiley-Blackwell (December 7, 2004). ISBN-10: 1405101091. 21.9.2010 HANSEN, T. K. (2002): Commodity Chains and the International Secondhand Clothing Trade: Salaula and the Work of Consumtion in Zambia. In: ENSMINGER, JEAN Theory in Economic Anthropology. Lanham: Rowman&Littlefield Publishers. ISBN 0-7591-0206-6. s 221–235