Příklad 1 - Auto Úkol 1 Založte nový projekt Auto. Vytvořte třídu Kolo, která bude představovat kolo u auta. Třída Kolo bude mít dva atributy typu double sirka a polomer představující rozměry kola. Dále bude třída Kolo obsahovat konstruktor s parametry sirka a polomer kola typu double. Uvnitř konstruktoru inicializujte atributy. Úkol 2 Vytvořte novou třídu Auto. Třída Auto bude mít čtyři atributy typu kolo. Nazvěte je predniPrave, predniLeve, zadniPrave, zadniLeve. Dále bude třída obsahovat konstruktor bez parametru. Uvnitř konstruktoru inicializujte proměnné představující kola auta. Všechna kola budou mít stejné rozměry, šířku 21 a poloměr 27. Uvažováno v cm. Úkol 3 Přidělejte další konstruktor s parametry sirkaKola, polomerKola typu double. Pomocí tohoto konstruktoru bude možné vytvářet auto s libovolnými koly. Úkol 4 Vytvořte další konstruktor s parametrem typu kolo. Parametr nazvěte kolaAuta. Úkol 5 Poslední konstruktor, který vytvoříte, bude mít dva parametry typu kolo. Konstruktor vytvořte tak, aby mohla být různá přední a zadní kola. Odevzdávejte projekt z BlueJ nebo zdrojový kód do příštího cvičení 3.10. Stačí odevzdat jen jeden projekt, kde budou splněny všechny úkoly.