Studentské hodnocení výuky PřF:C9920 Úvod do kvantové chemie a elektronové struktury molekul - doc. Mgr. Markéta Munzarová, Dr. rer. nat. Zapsáno: 37, Splnilo: 21, Návratnost: 56.8 % . . . .0 % .20 % .40 % .60 % .80 % .100 % . 5. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. . 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). . 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. . 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. . . . ..Naprosto souhlasím . ..Souhlasím . ..Spíše souhlasím . ..Spíše nesouhlasím . ..Nesouhlasím . ..Naprosto nesouhlasím . ..Nemohu odpovědět Celkem zodpovězeno Průměrné hodnocení vyučujícího v předmětu 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. 21 1.2 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. 21 1.5 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). 21 1.1 5. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. 21 1.3 Pro výpočet průměrné hodnoty: naprosto souhlasím = 1, souhlasím = 2, spíše souhlasím = 3, spíše nesouhlasím = 4, nesouhlasím = 5, naprosto nesouhlasím = 6. Odpověď ”nemohu odpovědět” se do průměru nezapočítává. 2. Uveďte číslem, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). max 600 min 40 medián 60 průměr 104.5 fakultní medián stejně kreditově hodnocených předmětů 60 počet kreditů tohoto předmětu 3 Seznam všech jednotlivých odpovědí k této otázce je možné si zobrazit v aplikaci Výsledky průzkumu v ISu. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Moc dobrý předmět, opravdu jsem si jej užil. Tuhle kvantovku bych mohla číst/poslouchat/zkoumat/učit pořad. Je pravda, že to občas bylo až moc abstraktní pro mě, ale časem to všechno dohromady začalo dávat smysl a byl to skvělý pocit. Veľmi kvalitné prednášky. Páčilo sa mi prepojenie s históriou, ktoré sa občas objavilo na prednáškach. Dobré bolo, že ste dávali dôraz na to, aby to, čo bolo povedané bolo zrozumiteľné. Nesmierne si cením farebné písanie na tabuľu, celkovo to potom veľmi uľahčuje prípravu na skúšku a motivuje študentov chodiť na prednášky, lebo aj keď nezvládajú od vyčerpania dávať pozor, tak budú mať pekné farebné poznámky na učenie. Dodatočný materiál, ktorý ste nosili na hodinu všetkým študentom vytlačený bol tiež veľmi užitočný a pomohol k pochopeniu problematiky. Osobne bola pre mňa ťažšia na pochopenie 1. polovica prednášky, ale úprimne neviem, čo by sa s tým dalo spraviť, lebo samotná problematika, ktorej sa tam venovalo, nebola jednoduchá. Stejně jako přednášky z fyzikální chemie bylo i na přednášky z kvantové chemie radost docházet. Vazim si ako sa pani Mu zarova pripravuje na kazdu hodinu. Vzdy som sa tesila na tieto hodiny a bol to jediny predmet ktory ma bavil za tento semester a to bol nepovinny! Je vidno ze vie co robi..je to naozajstny pedagog. Dakujem pekne. Výborný předmět. Je to skvělý úvod do problematiky kvantové chemie. Jen jsem v tom celý rok trochu plaval a pochopil to naráz až když jsem se učil na zkoušku. Moc bych uvítal nějaká krátká skripta/knihu (ideálně v českém jazyce) - úvod do úvodu kvantové chemie. :) V knihovně jsem našel jen knihu Kvantová chemie od p. Zahradníka, která pro mne byla nejdříve obtížná, po naučení na zkoušku se z ní však dá hodně kapitol pochopit (dokonce i něco nad rámec). Přednášky byly super, občas trochu rychlé, ale z časových důvodů je to pochopitelné. Znalosti požadované na zkouškce byly jasně definovány a toho si velmi cením. Velice příjemný, přátelský přístup ke studentům, dobrá organizace výuky a srozumitelnost výkladu, nekonečná ochota - Docentka Munzarová ve zkratce :) Velmi oceňuji přístup vyučujícího ke studentům, a především snahu vše vyjasnit, zodpovědět veškeré dotazy. Jsem velmi rád, že jsem předmět absolvoval. Bavil mě, výklad super a zkouška nebylo žádné nepříjemné překvapení. Pokud se člověk připravil, dostal pěknou známku. Moc děkuji za předmět a za ochotu pomoci komukoliv, kdo něco nechápe. Bohužel jste na ústavu jedna z mála a ostatní ”pedagogové” by si měli brát příklad. O to více si Vás studenti cení a mají Vás rádi. Zůstaňte taková. 2 PřF:C9920/01 Úvod do kvantové chemie a elektronové struktury molekul - doc. Mgr. Markéta Munzarová, Dr. rer. nat. Zapsáno: 18, Splnilo: 7, Návratnost: 38.9 % . . . .0 % .20 % .40 % .60 % .80 % .100 % . 5. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. . 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). . 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. . 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. . . . ..Naprosto souhlasím . ..Souhlasím . ..Spíše souhlasím . ..Spíše nesouhlasím . ..Nesouhlasím . ..Naprosto nesouhlasím . ..Nemohu odpovědět Celkem zodpovězeno Průměrné hodnocení vyučujícího v předmětu 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. 21 1.2 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. 7 1.3 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). 7 1.0 5. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. 7 1.0 Pro výpočet průměrné hodnoty: naprosto souhlasím = 1, souhlasím = 2, spíše souhlasím = 3, spíše nesouhlasím = 4, nesouhlasím = 5, naprosto nesouhlasím = 6. Odpověď ”nemohu odpovědět” se do průměru nezapočítává. 2. Uveďte číslem, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). max 600 min 40 medián 60 průměr 104.5 fakultní medián stejně kreditově hodnocených předmětů 60 počet kreditů tohoto předmětu 3 Seznam všech jednotlivých odpovědí k této otázce je možné si zobrazit v aplikaci Výsledky průzkumu v ISu. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Tolikrát jsem v životě nechodila před tabulí, ale aspoň jsem se naučila řešit matici. Tenhle seminář byl někdy hardcore - ale ten dobrý hardcore. Jako když cvičíte v posilovně 2 hodiny a už nejste schopný přemýšlet/hýbat se, ale cítíte se dobře protože vidíte pokrok. Jen by možná bylo fajn mít pár příkladů navíc (jako dú). Viz komentář k přednášce. 3 PřF:C9920/02 Úvod do kvantové chemie a elektronové struktury molekul - doc. Mgr. Markéta Munzarová, Dr. rer. nat. Zapsáno: 19, Splnilo: 9, Návratnost: 47.4 % . . . .0 % .20 % .40 % .60 % .80 % .100 % . 5. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. . 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). . 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. . 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. . . . ..Naprosto souhlasím . ..Souhlasím . ..Spíše souhlasím . ..Spíše nesouhlasím . ..Nesouhlasím . ..Naprosto nesouhlasím . ..Nemohu odpovědět Celkem zodpovězeno Průměrné hodnocení vyučujícího v předmětu 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. 21 1.2 3. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. 9 1.6 4. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). 9 1.3 5. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. 9 1.6 Pro výpočet průměrné hodnoty: naprosto souhlasím = 1, souhlasím = 2, spíše souhlasím = 3, spíše nesouhlasím = 4, nesouhlasím = 5, naprosto nesouhlasím = 6. Odpověď ”nemohu odpovědět” se do průměru nezapočítává. 2. Uveďte číslem, kolik hodin celkem jste s tímto předmětem strávil(a) za tento semestr (účast na přednáškách a seminářích + cvičení a seminární práce + domácí příprava + učení na zápočet nebo zkoušku). max 600 min 40 medián 60 průměr 104.5 fakultní medián stejně kreditově hodnocených předmětů 60 počet kreditů tohoto předmětu 3 Seznam všech jednotlivých odpovědí k této otázce je možné si zobrazit v aplikaci Výsledky průzkumu v ISu. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? Seminár bol veľmi dôležitý pre pochopenie vecí, ktoré sa robili na prednáške. Vyššia matematika bola podaná a vysvetlená veľmi dobre. Vzhľadom na to, že seminár nie je samostatný predmet a nemá samostatné hodnotenie okrem prezencie, tak by bolo dobré, keby zo skúšky tvoril 50 % otázok. Aby mohli študenti ukázať, čo všetko úžasné sa naučili na tom seminári. Myslím, že by bylo vhodné seminář prodloužit a některým problematickým příkladům se více věnovat. 4