Studentské hodnocení výuky PřF:C4020 Fyzikální chemie II – doc. Mgr. Dominik Heger, Ph.D. Zapsáno: 103, Splnilo: 42, Návratnost: 40.8 % . . . .0 % .20 % .40 % .60 % .80 % .100 % . 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. . . . ..Naprosto souhlasím . ..Souhlasím . ..Spíše souhlasím . ..Spíše nesouhlasím . ..Nesouhlasím . ..Naprosto nesouhlasím . ..Nemohu odpovědět Celkem odpovědí Průměrné hodnocení předmětů na fakultě Průměrné hodnocení vyučujícího v předmětu 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. 54 1.9 1.7 Pro výpočet průměrné hodnoty: naprosto souhlasím = 1, souhlasím = 2, spíše souhlasím = 3, spíše nesouhlasím = 4, nesouhlasím = 5, naprosto nesouhlasím = 6. Odpověď „nemohu odpovědět“ se do průměru nezapočítává. . . . .0 % .20 % .40 % .60 % .80 % .100 % . 5. Vyučující se studujícími vždy komunikoval(a) a jednal(a) s respektem. . 4. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. . 3. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). . 2. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. . . . ..Naprosto souhlasím . ..Souhlasím . ..Spíše souhlasím . ..Spíše nesouhlasím . ..Nesouhlasím . ..Naprosto nesouhlasím . ..Nemohu odpovědět Celkem odpovědí Průměrné hodnocení předmětů na fakultě Průměrné hodnocení vyučujícího v předmětu 2. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. 43 1.8 2.4 3. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). 44 1.5 1.4 4. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. 44 1.6 1.9 5. Vyučující se studujícími vždy komunikoval(a) a jednal(a) s respektem. 44 1.4 1.2 Pro výpočet průměrné hodnoty: naprosto souhlasím = 1, souhlasím = 2, spíše souhlasím = 3, spíše nesouhlasím = 4, nesouhlasím = 5, naprosto nesouhlasím = 6. Odpověď „nemohu odpovědět“ se do průměru nezapočítává. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? • U pana docenta je skvělé, že je vidět jeho nadšení pro fyzikální chemii, nicméně výklad byl občas trochu zmatený. Zároveň se také stalo, že koncem semestru seminář předběhl přednášku, takže jsme neměli probrané věci, které jsme potřebovali na seminář a i příprava na zkoušku stran chemické kinetiky byla pro mě do značné míry samostudiem. • Oproti minulému semestru fyzikály I, kdy jsem se na přednáškách většinou docela ztrácela, byl tento úplně perfektní. Možná to bylo i tím, že mě více bavila i vyučovaná témata, ale celkově jsem na přednášky chodila ráda a k přípravě na zkoušku jsem v podstatě nepotřebovala ani nic jiného. 1 • Skvělá organizovanost a příprava na výuku. Velmi zajímavý výklad, který určitě posluchače zaujme. Někdy trochu nebylo panem docentem zvýrazněno co je důležité a co je v podstatě navíc. Dával ale učivu smysl - vždy nám ukázal využití informací v praxi. Někdy přednášky nekorelovaly se seminářem a tudíž nám na semináři chyběly znalosti k vypočítání příkladů což následně zdržovalo seminář, protože vyučující semináře musel doplnit chybějící znalosti. • Líbil se mi lidský přístup vyučujícího ke studentům. • Minulý semestr jsem měla z pana docenta lehce smíšené pocity, jelikož mě přednášky příliš nebavily, ale tento semestr mě výklad opravdu zaujal a nenudila jsem se při něm. Proto chci vyučujícího pochválit, téma vysvětlil velmi srozumitelně a že tento semestr mě zaujal mnohem víc, než semestr minulý. Různá přirovnání s každodenním životem mě také velmi bavila. • Tieto témy aj tento semester je Vám asi bližšie, pretože ste mali omnoho usporiadanejší, jasnejší prejav s minimálnou chybovosťou. Témy boli zaujímavé a dobre vysvetlené, aj keď pomerne abstraktné veci, ale mám pocit, že mi niektoré veci z obecnej chémie úplne docvakli na Vašich prednáškach. Nie vždy som stíhala, ale hlavné myšlienky a koncepty som podľa mňa chytila a do nejakej miery vďaka Vám osvojila, takže za mňa fajn prednášky. • Pán docent je fakt odborník v tom, čo robí a vidno, že ho to aj skutočne veľmi baví a žije tým, čo študuje. No jeho výklad na prednáškach mi prišiel dosť často veľmi chaotický a nevyznala som sa v ňom. Čo sa skúšky týka, tiež som pri niektorých otázkach pochopila až po niekoľkých prečítaniach, čo sa vlastne odo mňa chce. Na ústnom doskúšaní k lepšej známke ma skúšal z úplne niečoho iného, ako bolo pôvodne napísané v poznámkovom bloku (z toho, z čoho ma mal skúšať, začal až vtedy, keď som ho upozornila na to, že ma skúša z niečoho iného). • Jeho veľké skúsenosti z výskumu a schopnosť popísať abstraktnéjavy realisticky • Trochu lehčí zkouškový test by neuškodil. Doteď nevím jak měla vypadat nějaká 3D funkce • Pan docent používal praktické příklady ze života (např. kinetika nultého řádu), občas přednášku proložil něčím humorným. Při přednášce o kinetické teorii plynů se často přeříkával, což mi trochu způsobilo problémy při snaze porozumět učivu, ale nakonec to šlo zvládnout. • Výklad vyučujícího se mně osobně občas jevil lehce zmatečný, ale možná to bude tím, že mi připadá zmatečná celá fyzikální chemie... Jinak snaha a ochota vyučujícího danou látku vysvětliv důkladněji i pro ty, kteří to méně pochopili, zde byla, čehož si cením. • Dokáže zaujmout studenty prokládáním učiva praxí, zážitky. • Nadšení pro téma. Pro pochopení je nezbytné opětovné přehrání přednášek ze záznamu a přečtení teorie ze semináře. Na první poslech na přednášce nešlo učivo pochopit za současného zapisování poznámek. Občas došlo ke špatnému vyložení některých písmen na tabuli, což způsobilo zmatek, k vyjasnění pomohlo, že vyučující říkal nahlas, co psal - při puštění záznamu jsem našel chybu. • Doporučovala bych v přednášce dělat méně vtipů a více se soustředit na srozumitelný výklad. • Energický a jasně srozumitelný výklad. • Pan Heger je skvělý pán. Jde vidět že pro fyzikální chemii žije a jde to poznat i na jeho výkladu. Fyzikální chemie je za mě velmi těžké téma a i ta zkouška je potom těžká, ale vzhledem k tomu, že jsou přednášky i nahrávané, dá se na to skvěle připravit. Co se týče například dozkoušení, asi jsem nebyla na lepším. Veliká ochota ze strany pana docenta, vše mi vysvětlil, snažil se, abych si na odpovědi přišla sama, necítila jsem se jak na jatkách. Děkuji. • Líbí se mi nadšení pana docenta Hegera, které dokáže přenést i na studenty. Je vidět, že se opravdu snaží látku vysvětlit a chce, abychom ji chápali. Občas působil do jisté míry chaoticky, ale taková už je nejspíš povaha samotného předmětu, který ne vždy dává smysl na první poslech. Vytknul bych spíše harmonogram a nestihnutí některého učiva (Michaelis-Mentenová), možná špatnou komunikaci v tomto ohledu s vyučujícími seminářů. Reakce učitele Milí studující, díky velice za Váš čas věnovaný anketě, za Vaši zpětnou vazbu pro nás. Vaše pochvaly nás těší. Zároveň se pokusíme z ankety vzít poučení pro další běh předmětu. Jsem rád, jestli se nám podařilo Vám aspoň trochu otevřít (nebo alespoň nezavřít) dveře pro Fyzikální chemii. Svou zmatenost při výkladu mi snad pomůže odstranit setkávání s Vámi při zkoušce - vždy znovu pochopím, co se mi nepodařilo vysvětlit a snad to bude za rok lepší. Za svůj rukopis se omlouvám, abych psal hezčeji, potřebuji více klidu a pomalosti, kterou si však zakazuji. Je to pro mne dilema, které se snažím balancovat - jestli méně nebo více látky - no viděli jste, jak to bylo letos. Vaše zpětná vazba je v tomto velice cenná. Ocenil bych reflexi i během semestru, například po hodinách, díky Vám, kteří ji dáváte. Důležité upozornění je na předbíhání semináře před přednáškou - díky za upozornění- to se pokusíme uhlídat. Jsem rád, že se k nahrávkám vracíte a že jsou pro Vás užitečné - v nich budeme nadále pokračovat. Těším se na setkávání s Vámi v průběhu Vašeho dalšího studia. Přeji mnoh zdaru a radosti z poznávání, z posouvání vlastních hranic. 2 PřF:C4020 Fyzikální chemie II – doc. Mgr. Markéta Munzarová, Dr. rer. nat. Zapsáno: 103, Splnilo: 47, Návratnost: 45.6 % . . . .0 % .20 % .40 % .60 % .80 % .100 % . 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. . . . ..Naprosto souhlasím . ..Souhlasím . ..Spíše souhlasím . ..Spíše nesouhlasím . ..Nesouhlasím . ..Naprosto nesouhlasím . ..Nemohu odpovědět Celkem odpovědí Průměrné hodnocení předmětů na fakultě Průměrné hodnocení vyučujícího v předmětu 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. 54 1.9 1.7 Pro výpočet průměrné hodnoty: naprosto souhlasím = 1, souhlasím = 2, spíše souhlasím = 3, spíše nesouhlasím = 4, nesouhlasím = 5, naprosto nesouhlasím = 6. Odpověď „nemohu odpovědět“ se do průměru nezapočítává. . . . .0 % .20 % .40 % .60 % .80 % .100 % . 5. Vyučující se studujícími vždy komunikoval(a) a jednal(a) s respektem. . 4. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. . 3. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). . 2. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. . . . ..Naprosto souhlasím . ..Souhlasím . ..Spíše souhlasím . ..Spíše nesouhlasím . ..Nesouhlasím . ..Naprosto nesouhlasím . ..Nemohu odpovědět Celkem odpovědí Průměrné hodnocení předmětů na fakultě Průměrné hodnocení vyučujícího v předmětu 2. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. 49 1.8 1.4 3. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). 49 1.5 1.1 4. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. 49 1.6 1.3 5. Vyučující se studujícími vždy komunikoval(a) a jednal(a) s respektem. 48 1.4 1.1 Pro výpočet průměrné hodnoty: naprosto souhlasím = 1, souhlasím = 2, spíše souhlasím = 3, spíše nesouhlasím = 4, nesouhlasím = 5, naprosto nesouhlasím = 6. Odpověď „nemohu odpovědět“ se do průměru nezapočítává. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? • Skvěle odpřednášené učivo, vše srozumitelně vysvětleno a propojení s Hobitem a Pánem prstenů je top. • Skvělá připravenost na hodiny i s vhledem do historie oboru. • Velmi lidský přístup, ochota, učivo podáno srozumitelně v rámci možností jeho náročnosti - po opětovném puštění přednášek ze záznamu a přečtení vysvětlení ze semináře již šlo učivo dostatečně pochopit. • Vážím si přátelského přístupu, ochoty, humoru, příběhů o vědcích a nekončících odkazů na Pána prstenů. To vše zároveň s dobře vyloženým učivem a vůlí nám pomoct v jeho pochopení. • Nejlepší paní, která mě kdy učila, nemám co dodat. Výklad, konzultace, prezentace, propojení s učebnicí Aktinse, 3 vše bylo naprosto super. Paní Munzarová je můj velký vzor. Její přístup ke studentům je naprosto jedinečný, je empatická, vlídná, snaží se abychom látku (a to za mě velmi těžkou látku) pochopili. V momentě když přijdete vystresovaní na zkoušku, objeví se ve dveřích s úsměvem na tváři a vy víte, že jste v klidu (pokud jste se samozřejmě připravovali, zkouška opravdu zadarmo není). Vůbec bych se nebála se na ni kdykoliv obrátit. • Jej samotná osobnosť, férovosť a veľmi zaujímavý prístup k vyučovaniu • Paní docentka skvěle vysvětluje učivo, které nemusí být jednoduché na pochopení pro někoho, kdo o kvantové mechanice moc neslyšel. • Paní doktorka všechno vysvětlovala s vášní, během výuky padala různá přirovnání k filmům. Člověk si lépe zapamatoval to, co se nám snažila předat. Je velmi ochotná, každému se snažila pomoct, aby pochopil látku. • Srozumitelnosti složitého výkladu na příkladech z kulturního odvětví světa Pána prstenů. Dále potom označování kapitol ze zdrojové knihy, kde mohou být dohledány další informace k tématu. • Ze všech předmětů, které jsem obsolvoval, bych Vaše přednášky označil za jednoznačně nejlepší. • Prepájanie fyzikálnej chémie a pána prsteňov je na nezaplatenie. • Líbil se mi lidský přístup vyučující ke studentům a časté narážky na Pána prstenů a Hobita. • Paní docentka Munzarová učí skvěle s nadšením a přehledem. Škoda jen, že učí fyzikální chemii. • Opět velmi dobrý přístup s kvalitní pedagogickou hodnotou. • Prednášky pani docentky boli úplne úžasné. Vždy tam vládla príjemná atmosféra. Z prednášok pani docentky si odnášam veľa. Veľmi sa mi páčilo, ako pripodobňovala problémy kvantového sveta k Pánovi prsteňov. Všetky prednášky mi prišli, že tvorili akokeby taký príbeh, vďaka čomu kvantová mechanika a vlastne celá štruktúra dávali perfektný zmysel. Síce som už z 3. semestra vďaka štuktúrnej biochémii vedela, že sa chcem ďalej venovať skôr štruktúre, no vďaka pani docentke som sa v tejto téme naozaj našla a uistila, že štruktúra je skutočne to, čomu sa chcem ďalej venovať (za čo veľmi ďakujem). Pani docentka (aj s pánom doktorom Semrádom) sú presne tí dvaja ľudia, ktorých chcete stretnúť na chodbe, keď máte zlý deň. Obaja totižto sú vždy pozitívne naladení, čo je veľmi nákazlivé. Taktiež je úžasné, že je pani docentka taká ľudská a milá. Ak idete na doskúšanie kvôli lepšej známke, tak mi príde, že pri pani docentke ani nepostrehnete, že vás vlastne skúša. Proste idete na príjemný pokec o kvantovej mechanike. Milá pani docentka, ak toto čítate, chcem Vám povedať, že Vás veľmi obdivujem a že ste prebudili obľubu fyzikálnej chémie aj u biochemičky (ktorá dokonca fyzikálu I opakovala). Keby študujem chémiu a mám si vybrať nadväzujúce magisterské štúdium, už len kvôli Vám by som šla na fyzikálu. Ste úžasná a skvelá! • Výklad paní docentky je vždy velmi zajímavý, i když se může jednat o těžce pochopitelná témata. Učební materiály jsou dosti bohaté. Jediné, co mi nevyhovuje, je velmi velký formát záznamu, ale rozumím, že to třeba změnit nelze. I když mě fyzikální chemie nebaví tolik, přednáška paní docentky byla vždy pestrá, nejen co se týče těch důležitějších informací, ale například co se života různých vědců týče. Mnohá vtipná připodobnění ke každodenním situacím byly osvěžující a látka se tak dala snadněji pochopit. • Témy kvantovej chémie sú zložité a Vašu pozíciu - vysvetliť to stráviteľne, no zároveň predať dôležité fakty - Vám nezávidím a obdivujem s akou úspešnosťou sa Vám to darilo. Na prednášky ste mali vždy pripravené krásne historické okienka, nákresy, príklady a odkazy na Atkinsa. Výklad vyzeral byť priamočiary, no aj tak som v ňom občas tápala a strácala sa, ale skôr z toho hľadiska, že som proste potrebovala stráviť to čo práve počujem. Inak ste na všetky moje, aj otázky iných odpovedala veľmi pozitívne, jednoznačne a príjemne s tým, že to pokrylo opýtanú vec. • Paní docentka Munzarová má obrovskou snahu předat nám učivo personalizovaně dle našich potřeb. Snaží se přizpůsobit naší akademické historii a vyjít tak ze znalostí, kterými již oplýváme a tak na ně navázat. Jde vidět jeji chtíč nám pomoct při jakémkoliv problému. Organizovanost výuky je skvělá. • Já si myslím, že není potřeba psát to, co určitě napíší i všichni ostatní. Prostě perfektní, vše srozumitelně vysvětlené (myslím si, že nejvíce tomu napomáhá to, že paní docentka píše vše podstatné i méně podstatné na tabuli, takže se dá výklad jednoduše sledovat). • Výuka paní docentky byla skvělá, přednáší s lehkostí a pochopením pro studenty, nemá problém cokoli dovysvětlit. Bonusem jsou vsuvky z Pána prstenů :-) • Pani docentka pre mňa najviac vyniká nielen svojim intelektom a vysvetľovacími schopnosťami, ale hlavne ľudským a ústretovým prístupom k študentom. Komunikácia s ňou bola vždy veľmi príjemná a jej ochota a ľudskosť je to, čo si na nej najviac cením. Reakce učitele Milé studentky, milí studenti, včera byl ten pravý den na výsledky PA za PS24. A to proto, že jsem ho neměla úplně lehký a anketa obrovsky potěšila. Radovali jsme se nad ní s Dr. Semrádem společně a já jsem si k tomu za odměnu 4 koupila větrník. A těším se, že to tak bude mít i doc. Heger, který právě měří na ELI v Praze a anketu si teprve přečte. Fyzikální chemie, a její strukturní část obzvlášť, je a bude abstraktní téma, které není jednoduché učit a chápat. O to víc nás baví postupně zjišťovat, jak to dělat co nejlépe. Prof. Dub z VUT vydal knihu ”Kvantová mechanika pomalu, těžce, ale radostně”. Přeji Vám hodně radosti z úspěchů v pomalých a těžkých pasážích Vašich dalších předmětů i závěrečných prací. Srdečně Markéta Munzarová 5 PřF:C4020 Fyzikální chemie II – Mgr. Hugo Semrád, Ph.D. Zapsáno: 103, Splnilo: 16, Návratnost: 15.5 % . . . .0 % .20 % .40 % .60 % .80 % .100 % . 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. . . . ..Naprosto souhlasím . ..Souhlasím . ..Spíše souhlasím . ..Spíše nesouhlasím . ..Nesouhlasím . ..Naprosto nesouhlasím . ..Nemohu odpovědět Celkem odpovědí Průměrné hodnocení předmětů na fakultě Průměrné hodnocení vyučujícího v předmětu 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. 54 1.9 1.7 Pro výpočet průměrné hodnoty: naprosto souhlasím = 1, souhlasím = 2, spíše souhlasím = 3, spíše nesouhlasím = 4, nesouhlasím = 5, naprosto nesouhlasím = 6. Odpověď „nemohu odpovědět“ se do průměru nezapočítává. . . . .0 % .20 % .40 % .60 % .80 % .100 % . 5. Vyučující se studujícími vždy komunikoval(a) a jednal(a) s respektem. . 4. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. . 3. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). . 2. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. . . . ..Naprosto souhlasím . ..Souhlasím . ..Spíše souhlasím . ..Spíše nesouhlasím . ..Nesouhlasím . ..Naprosto nesouhlasím . ..Nemohu odpovědět Celkem odpovědí Průměrné hodnocení předmětů na fakultě Průměrné hodnocení vyučujícího v předmětu 2. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. 16 1.8 1.0 3. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). 16 1.5 1.0 4. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. 16 1.6 1.1 5. Vyučující se studujícími vždy komunikoval(a) a jednal(a) s respektem. 16 1.4 1.0 Pro výpočet průměrné hodnoty: naprosto souhlasím = 1, souhlasím = 2, spíše souhlasím = 3, spíše nesouhlasím = 4, nesouhlasím = 5, naprosto nesouhlasím = 6. Odpověď „nemohu odpovědět“ se do průměru nezapočítává. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? • Jeho veľká odbornosť, pohotovosť je plný presných informácií ale je aj za mňa výborný čľovek a učiteľ. Je jednoducho na správnom mieste. • Srozumitelný přístup k látce fyzikální chemie II i I. Zejména ocenit patří přehlednost odpovědí k seminárním cvičením. Do příštích let bych věnoval více času reakční kinetice a méně času kinetické teorii plynu. • Pan doktor nám na seminářích vždy dal to nejjednodušší vysvětlení těžké látky, což málokdo umí. Na jeho semináře jsem se těšila. Jediné, co mi nevyhovovalo, bylo počítání před ostatními studenty. Na druhou stranu jsem se snažila na semináře chodit připravená, což si myslím že mi pomohlo později u zápočtů. • Jedinečný přístup ke studentům, energetický výklad, u tabule nemáte strach udělat chybu, protože pan Semrád je 6 jeden z ”profesorů” u kterých cítím, že jsme jenom lidi a že je to v naprostém pořádku dělat chyby. Opravdu mě mrzí, že nemám zapsaný další předmět, který by učil, protože jsem vždy pochopila, co se probíralo. • Ako minulý semester som sa na Fyziálnu chémiu tešila práve vďaka vám. Viete tému vysvetliť, prebudiť záujem a aj povzbudiť na životných cestách :)). Ďakujem za všetko 7 PřF:C4020 Fyzikální chemie II – Mgr. Lukáš Veselý Zapsáno: 103, Splnilo: 14, Návratnost: 13.6 % . . . .0 % .20 % .40 % .60 % .80 % .100 % . 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. . . . ..Naprosto souhlasím . ..Souhlasím . ..Spíše souhlasím . ..Spíše nesouhlasím . ..Nesouhlasím . ..Naprosto nesouhlasím . ..Nemohu odpovědět Celkem odpovědí Průměrné hodnocení předmětů na fakultě Průměrné hodnocení vyučujícího v předmětu 1. Předmět pro mne má vzdělávací hodnotu, rozvíjí mne. 54 1.9 1.7 Pro výpočet průměrné hodnoty: naprosto souhlasím = 1, souhlasím = 2, spíše souhlasím = 3, spíše nesouhlasím = 4, nesouhlasím = 5, naprosto nesouhlasím = 6. Odpověď „nemohu odpovědět“ se do průměru nezapočítává. . . . .0 % .20 % .40 % .60 % .80 % .100 % . 5. Vyučující se studujícími vždy komunikoval(a) a jednal(a) s respektem. . 4. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. . 3. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). . 2. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. . . . ..Naprosto souhlasím . ..Souhlasím . ..Spíše souhlasím . ..Spíše nesouhlasím . ..Nesouhlasím . ..Naprosto nesouhlasím . ..Nemohu odpovědět Celkem odpovědí Průměrné hodnocení předmětů na fakultě Průměrné hodnocení vyučujícího v předmětu 2. Výklad vyučující(ho) byl vždy srozumitelný a přehledný. 14 1.8 2.3 3. Vyučující přicházel(a) do výuky vždy dobře připraven(a). 14 1.5 2.1 4. Vyučující jasně sdělil(a), jaké znalosti a dovednosti budou hodnoceny. 14 1.6 1.4 5. Vyučující se studujícími vždy komunikoval(a) a jednal(a) s respektem. 14 1.4 1.6 Pro výpočet průměrné hodnoty: naprosto souhlasím = 1, souhlasím = 2, spíše souhlasím = 3, spíše nesouhlasím = 4, nesouhlasím = 5, naprosto nesouhlasím = 6. Odpověď „nemohu odpovědět“ se do průměru nezapočítává. 6. V čem dle Vás vyučující opravdu vyniká, čeho si na něm/ní nebo na jeho/jejím předmětu či pojetí výuky nejvíce ceníte? Máte nějaká doporučení pro vyučující(ho) k výuce jeho/jejího předmětu? • Jeho zapálenosť pre dannú tému aj ked občas bojuje s ostichom • Veselý přístup v seminárních hodinách. 8