POžadavky
Mgr. Alena Skotáková, Ph.D.
POžadavky
Info
Term
Autumn 2017

Požadavky k zápočtu:

Aktivní účast (max. 2 absence)

Příprava vyučovací či tréninkové jednotky (viz. témata)

 

Na konci výuky (v posledním semináři, či v zápočtovém termínu) si každý student vylosuje jedno téma, na které vypracuje klasickou přípravu tréninkové nebo vyučovací jednotky.

Témata:

  •  Aktivity na udržování přímého směru u žáků se zrakovým postižením.
  • Nácvik prostorové orientace v hodině TV pro žáky se zrakovým postižením.
  • Hry pro koordinaci, spolupráci a vytváření důvěry průvodce či traséra s nevidomým.
  • Ukázka alespoň 3 příkladů rušné části pro lekci s integrovaným žákem se zrakovým postižením.
  • Vhodné aktivity pro žáka s ADHD - rušná část.
  • Vhodné aktivity pro žáka s ADHD - cvičení v průběhu hlavní části, včetně specifik.
  • Pohybové hry v tréninkové nebo vyučovací jednotce pro integrovaného žáka se sluchovým postižením.
  • Pohybové hry v tréninkové nebo vyučovací jednotce pro integrovaného žáka s pohybovým postižením horní končetiny.
  • Pohybové hry v tréninkové nebo vyučovací jednotce pro integrovaného žáka s pohybovým postižením dolní končetiny.
  • Pohybové hry v tréninkové nebo vyučovací jednotce pro integrovaného žáka na vozíku.
  • POhybové hry v tréninkové nebo vyučovací jednotce pro integrovaného žáka s mentálním postižením.
  • Průpravná cvičení a hry pro sitting volejbal
  • Průpravné hry a cvičení pro hru boccia.
  • Průpravné hry a cvičení pro futsal pro nevidomé.
  • Průpravné hry a cvičení pro basket na vozíku.

 

 

Previous