Cílem předmětu je seznámit studenty s pojetím a simulovanou praxí reálného podnikání na formátu studia vybraných teoretických poznatků, jejich diskuse a implementace do vybraného studie.
Vyučující:
doc. Ing. Petr Pirožek, Ph.D.; Kancelář č. 530, e-mail: pirozek@econ.muni.cz; Konzultační hodiny: ÚTERÝ 9:30 – 10:30
Ing. Pavla Marciánová, Ph.D.; Kancelář č. 532, e-mail: 63229@mail.muni.cz ;Konzultační hodiny: STŘEDA 9:30 – 10:30
Ing. Ladislava Kuchynková, Ph.D.; Kancelář č. 535, e-mail: kuchynkova@mail.muni.cz; Konzultační hodiny: ČTVRTEK 14:00 – 15:00
Podmínky získání úspěšného zakončení v rámci kolokvia:
Aktivní účast na cvičeních s vypracováním jednotlivých částí spojených s prezentací výsledků. Na každé přednášce bude stanoveno zadaní úkolů za jednotlivé části předmětu (strategie, obchod. model, marketing a obchod, financování, rozvoj). Zadání bude sděleno na každé přednášce s předpokladem aktivní práce na zadaní a přípravě pro zpracování tématu ve cvičení. Uvedené zadaní úkolů musí být zpracováno do následujícího cvičení, kde bude konkrétním týmem prezentováno.
Následně bude ze strany
vyučujícího sdělena zpětná vazba
s požadavkem na zapracování do výsledné podoby seminární práce.
Vypracování a prezentace vyřešené seminární práce (studie) na vybrané téma do konce řádného termínu – 10.5.2022.
Forma zakončení:
- Vypracování a prezentace správně vyřešeného okruhu zadané problematiky v rámci cvičení na vybrané téma (účast – splněno/nesplněno). V případě nesplnění úkolu ve stanoveném termínu je předmět hodnocen známkou X.
- Diskuse při kolokviu s hodnocením vyhověl/nevyhověl.
Harmonogram výuky:
Základní literatura + dodatečná uvedená v rámci každé přednášky: