Lidová a pozdní latina
Mgr. Matěj Čuhel
Lidová a pozdní latina
Info
Term
test

Cílem tohoto předmětu je alespoň trochu se přiblížit tomu, jak mohla vypadat latina, kterou používali obyčejní lidé, a jak došlo k vývoji románských jazyků.

Během kurzu poznáte, že latina není jen suchopárným jazykem gramatik, ale živým jazykem stejně jako čeština, angličtina, němčina atd. Zároveň se také seznámíte s určitými principy, které se uplatňují i ve vývoji jiných jazyků.
V neposlední řadě budete schopni odhadnout význam některých slov současných románských jazyků (zejména italštiny a španělštiny).

Chapter contains:
1
Study text
Teacher recommends to study from 28/6/2004 to 1/3/2005.
Chapter contains:
1
Folder
1
Study Materials
1
Study text
Teacher recommends to study from 28/6/2004 to 1/3/2005.

Chapter contains:
2
Discussion Forum
1
Folder
2
Study Materials
3
Study text
8
Web
Teacher recommends to study from 22/7/2004 to 28/7/2004.
Chapter contains:
1
Image
1
ROPOT
1
Folder
2
Study Materials
1
Study text
1
Web
Teacher recommends to study from 29/7/2004 to 11/8/2004.
Chapter contains:
1
ROPOT
1
Study Materials
1
Study text
3
Web
Teacher recommends to study from 12/8/2004 to 19/8/2004.

Chapter contains:
2
Folder
2
Study Materials
2
Study text
3
Web
Teacher recommends to study from 19/8/2004 to 1/9/2004.
Chapter contains:
1
Folder
3
Study Materials
1
Study text
2
Web
Teacher recommends to study from 2/9/2004 to 15/9/2004.
Chapter contains:
1
ROPOT
1
Folder
2
Study Materials
1
Study text
Teacher recommends to study from 16/9/2004 to 29/9/2004.
Chapter contains:
2
Study Materials
1
Study text
Teacher recommends to study from 30/9/2004 to 6/10/2004.
Chapter contains:
1
Discussion Forum
4
Image
1
ROPOT
1
Study Materials
1
Study text
1
Web
Teacher recommends to study from 7/10/2004 to 13/10/2004.
Chapter contains:
1
Discussion Forum
2
PDF
1
Folder
1
Study Materials
1
Study text
Teacher recommends to study from 14/10/2004 to 20/10/2004.
Chapter contains:
1
ROPOT
1
Study text
Teacher recommends to study from 20/10/2004 to 1/3/2005.
Previous