-
Požadavky předmětu a úkoly
-
Harmonogram setkávání pro jednotlivé skupiny
-
Kontakt jako základní princip komunikace
-
Principy efektivní komunikace a socio-konstruktivistické (intersubjektivní) přístupy ve výuce
-
Motivace, soutěž a spolupráce
-
Potřeby a pocity vyjádřené v komunikaci, komunikace emocí, empatie
-
Úspěšná komunikace - Videotrénink interakcí - předcházení problematickým a konfliktním situacím
-
Tabuizovaná a náročná témata v komunikaci
-
Sebereflexe. Osobnostní rozvoj I, II
-
Komunikace s rodiči. Třídní schůzka
-
Zpětná vazba ve výuce a řešení konfliktních situací
-
Komunikace se třídou jako sociální skupinou: základ pro práci se vztahy
-
Dopňující úkol k zápočtu
Chapter contains:
1
Other files
12
Image
2
Homework Vault
7
PDF
10
Study Materials
10
Study text
10
Web
Reflektivní deník
Student po každém semináři odpovídá na následující otázky: Co jsem o dnešním tématu již věděl/a, z jakých zdrojů? Co navíc si ze semináře odnáším? Co mě na dnešním semináři překvapilo? Co bych se ještě k dnešním tématu chtěla dozvědět, nebo lépe pochopit? Co jsem měla možnost vidět v praxi? Uveďte konkrétní příklad. Zde vložte celý dokument tři dny před zkouškou.
Previous