Požadavky a výstupy
Mgr. Ondřej Janák, Ph.D.
Požadavky a výstupy
Info
Term
autumn 2021

STUDENT                                                                                            

a) Účast na úvodní konzultaci s PU + zpracování časového harmonogramu praxe  výstup -> 1x harmonogram praxe**,

b) zpracování informací o škole, práce se školní dokumentací                                     výstup -> 1x základní informace o škole,

c) 2x hospitace ve vyučovací jednotce (VJ) u PU                                                               výstup -> 1x hospitační záznam** 

d) 1x hospitace ve vyučovací jednotce (VJ) u studenta                                                    výstup -> 1x hospitační záznam**,    

e) 2x vedení VJ v tandemu (úvodní a hlavní část VJ)                                                         výstup -> 1x příprava na VJ** (úvodní + hlavní část),

f) 10x vedení VJ samostatně (celá VJ)                                                                                  výstup -> 5x příprava na VJ**,

g) natočení VJ vedené druhým studentem                                                                        výstup -> 1x videozáznam,

h) zajištění sepsání závěrečné zprávy provázejícím učitelem                                        výstup -> 1x potvrzení o absolvování praxe**                                                                     

i) vedení deníku praxe*                                                                                                        výstup -> 1x deník praxe formou eseje** (stanovený rozsah min. 2 A4),

j) vyplnění(sebe)reflektivního nástroje/dotazníku v ISu*,                               

k) účast na závěrečné konzultaci (student + PU + oborový didaktik),


* K deníku praxe a reflektivnímu nástroji bližší informace v samostatných Interaktivních osnovách, v Deníku navazujete na Pedagogickou praxi 1 z jarního semestru

** Dokumenty (tiskopisy) k výstupům naleznete ve studijních materiálech - složka učební materiály 

 ________________________________________________________________________________________________________________________________

PROVÁZEJÍCÍ UČITEL

a) Účast na úvodní konzultaci + společné vytvoření časového harmonogramu praxe,

b) zajištění distribuce dokumentu o možnosti natočení činnosti studentů ve vybrané VJ (GDPR) k rodičům žáků a zpětný sběr podepsaných dokumentů,

c) seznámení studentů se školou, informace o škole a třídách, se kterými se setkají, umožnění studentům nahlédnutí a práci se školní dokumentací,

d) vedení 2 ukázkových VJ,

e) pomoc studentům s přípravou na 2 tandemově vedené VJ (úvodní+hlavní část) a 10 samostatně vedené VJ – konzultace obsahové části,

f) supervize, asistentská činnost,

g) reflexe – ústní i stručná písemná reflexe VJ vedených v tandemu i samostatně vedených VJ; rozbor vybrané části pořízeného videozáznamu VJ vedené studentem; závěrečná souhrnná zpráva o průběhu praxe/činnosti studenta na praxi (dokument "Potvrzení o absolvování praxe"),

h) reflektivní nástroj – vyplnění dotazníku (odkaz přijde na email),

i) účast na závěrečné konzultaci (student + PU + oborový didaktik).

Previous
Next