Lernfortschritt sichtbar machen (21.06.2013)

Seminář projektu Impact, KA1 Metodika, s názvem "Lernfortschritt sichtbar machen" se uskutečnil v pátek 21.06.2013 v prostorách jazykové studovny na CJV MU v Brně. Přednášejícím byl Norbert Conti.

Auch bei  abwechslungsreichen und genau geplantem Unterricht entsteht bei Studierenden ab Niveaustufe B1 oft das Gefühl, abseits des Wortschatzes nur wenig Neues zu lernen.  Im Seminar werden Möglichkeiten und Unterrichtsaktivitäten aufgezeigt, wie den  LernerInnen der eigene Fortschritt bewusst gemacht werden kann.

Videozáznam z každého bloku semináře je tvořen jediným souborem (přehrávačem videa) a všechna videa jsou sestříhána (tj. byla odstraněna místa, kde přednášející nemluví ani neprobíhá diskuse). Doplňující materiály naleznete v samostatné sekci. Všechny materiály včetně této osnovy jsou nyní přístupné veřejnosti. Adresu pro přístup bez přihlášení do IS MU naleznete dole pod touto osnovou.

Aktualizováno 09.07.2012: Videozáznam z každého bloku semináře je již tvořen jediným souborem (přehrávačem videa) a všechna videa jsou již sestříhána (tj. byla odstraněna místa, kde přednášející nemluví ani neprobíhá diskuze). Doplňující materiály (prezentace, handouty) naleznete v samostatné sekci. Všechny materiály včetně této osnovy jsou nyní přístupné veřejnosti. Adresa pro přístup bez nutnosti přihlášení do IS MU je: http://is.muni.cz/do/1496/impact-obsah/ka4/20120613.qwarp

Technický kontakt: Daniel Kurowski, technik CJV MU, učo 396015

Předchozí
  • Co je nové navigace

    V osnově se lze pohybovat jako v knize: lze ji díky pravému panelu procházet po kapitolách nebo systematicky stranu po straně pomocí šipek. Na rozdíl od knihy ale může učitel v osnově studenty řídit. Kapitoly jim zpřístupňovat postupně a doporučovat, co studovat nyní.
  • Co je nové ukazatel průběhu studia

    Osnova studující informuje o tom, kolik už toho nastudovali.
  • Co je nové přehled o obsahu kapitol

    Už z titulní strany interaktivní osnovy má studující příležitost vidět, jaké aktivity ho v kapitole čekají.
  • Co je nové úvodník k osnově

    V úvodu osnovy může učitel využít prostor, kde studující přivítá, zprostředkuje trvalé informace a dodá obsahu lidský rozměr svojí fotografií.
  • Co se chystá editace

    Pracujeme na aplikaci, ve které bude příprava osnovy jednodušší.