Cílem předmětu je připravit studenty na práci ICT metodika či koordinátora ve školách a dalších vzdělávacích institucích. Absolvent předmětu získá široký přehled o technologiích a technických řešeních, které lze v rámci vzdělávacích institucí uplatnit. Bude schopen metodicky vést ostatní a pomáhat jim s hlubší reflexí ICT v kontextu vzdělávání a řízení institucí.
- Rozvrh: jaro 2015
So 28. 2. 9:10–14:05
B2.33, So 14. 3. 9:10–14:05
B2.33, So 28. 3. 9:10–14:05
B2.33, So 11. 4. 9:10–14:05
B2.33, So 25. 4. 9:10–14:05
B2.33, So 16. 5. 9:10–14:05
B2.33
- Ústav české literatury - Filozofická fakulta
Vyučující
Osnova
Role, výhody a meze využití ICT v edukačním procesu, moderní didaktické teorie
Hygiena, ergonomie, pravidla bezpečnosti práce s ICT
Počítačová bezpečnost
Tvorba ICT plánu školy, Škola21, ICT a RVP
Informační systémy ve vzdělávání
Vedení školních žákovských projektů
Moderní technologie
Počítač a volný čas
ICT ve speciální pedagogice
Principy a možnosti počítačových sítí
Zdroje informací na webu, repozitáře
Webináře
Digitální informační kurátorství
Omezení zápisu do předmětu
Předmět si smí zapsat nejvýše 40 stud.