SPVZSVPP1 Teaching Practice 1

Faculty of Arts
Spring 2022
Extent and Intensity
0/0/0. 3 credit(s). Type of Completion: z (credit).
Teacher(s)
Mgr. Dorota Egerlová (assistant)
Mgr. Jana Fantová (assistant)
Mgr. Jakub Vojta, Ph.D. (alternate examiner)
Guaranteed by
Mgr. Jakub Vojta, Ph.D.
Department of Philosophy – Faculty of Arts
Supplier department: Department of Philosophy – Faculty of Arts
Course Enrolment Limitations
The course is only offered to the students of the study fields the course is directly associated with.
fields of study / plans the course is directly associated with
Course objectives (in Czech)
V rámci praxí jsou zohledňovány komplementární cíle, jejichž dosažení je předpokladem pro kvalitní výkon profese učitele. V rámci praxí je explicitně tematizována oblast utváření sebepojetí učitele, oblast utváření podmínek a příležitostí pro učení a oblast oborově didaktická. V rámci každé z praxí jsou navázány cíle na tyto konkrétní oblasti. V rámci Praxe 1 jsou v popředí propedeutické cíle, které chápeme jako determinantu pro cíle oborově didaktické.
Learning outcomes (in Czech)
Oblast utváření sebepojetí učitele
Cíle:
Student reflektuje svoji praxi.
Student o sobě přemýšlí jako o učiteli.
Student průběžně vyhodnocuje, v čem se cítí jistě, a v čem naopak potřebuje více podpory.

Oblast utváření podmínek a příležitostí pro učení
Cíle:
Student v kontextu své praxe vyhodnocuje, jak lze nastavovat a udržovat podmínky pro učení.
Student vnímá žáky jako individuality.
Student vyhodnocuje, zda se mu daří podporovat žákovské učení skrze komunikaci.

Oblast didaktická
Cíl:
Student dokáže připravit plán výuky a poté jej reflektovat v kontextu průběhu výuky.
Language of instruction
Czech
Further comments (probably available only in Czech)
Study Materials
The course is taught annually.
Information on the extent and intensity of the course: 30 hodin za semestr.
The course is also listed under the following terms Spring 2023.
  • Enrolment Statistics (Spring 2022, recent)
  • Permalink: https://is.muni.cz/course/phil/spring2022/SPVZSVPP1