MV513Zk Právní problémy reklamy

Právnická fakulta
podzim 2003
Rozsah
0/2. 1 kr. Ukončení: zk.
Vyučující
prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc. (cvičící)
Garance
prof. JUDr. Petr Hajn, DrSc.
Katedra obchodního práva – Právnická fakulta
Kontaktní osoba: Bc. Petra Marková
Předpoklady
NOW( MV513Z Reklama a právo ) || MV513Z Reklama a právo
Omezení zápisu do předmětu
Předmět je nabízen i studentům mimo mateřské obory.
Předmět si smí zapsat nejvýše 26 stud.
Momentální stav registrace a zápisu: zapsáno: 0/26, pouze zareg.: 0/26, pouze zareg. s předností (mateřské obory): 0/26
Jiné omezení: Jedna seminární skupina - 26 studentů.
Mateřské obory/plány
Cíle předmětu
Právní normy regulující reklamu v České republice. Rozbor konkrétních příkladů z reklamní a právní praxe.
Osnova
  • Regulace reklamy v normách soukromého práva. Regulace reklamy v normách veřejného práva. Regulace reklamy mimoprávními prostředky.
Literatura
  • Eliáš, K., Bejček, J., Hajn, P., Ježek, J. a kol.: Kurs obchodního práva, Obecná část, Soutěžní právo, 3. vydání, C.H. Beck, Praha 2002, partie o nekalé soutěži
  • Winter, F.: Reklama a právo, Orac, Praha 2001
  • Hajn, P.: Soutěžní chování a právo proti nekalé soutěži, MU, Brno 2000
  • Články v odborných časopisech - upřesnění bude provedeno v průběhu seminární výuky.
Metody hodnocení
Výuka seminární - řešení praktických situací. Zkouška je ústní.
Další komentáře
Předmět je vyučován každoročně.
Výuka probíhá každý týden.
Předmět je zařazen také v obdobích podzim 1999, podzim 2000, podzim 2001, podzim 2002, podzim 2004, podzim 2005.